کد خبر: ۳۵۳۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

اعتراف بزرگ فتح الله زاده بعد از 5 سال: گل نوری در دربی درست بود اما من هم فتوشاپ نکردم!

علی فتح الله زاده سرانجام اعتراف کرد گل محمد نوری در دربی مهمی که استقلال بازی را یک بر صفر برد ، درست بوده است.گلی که باعث شد پرسپولیسی ها او را متهم به استفاده از فتوشاپ کنند.
آفتاب‌‌نیوز : علی فتح الله زاده در گفت و گویی با خبرآنلاین، بعد از سالها پذیرفته است گل معروف محمد نوری در دربی سالم بوده است . گلی که او روز بعدش ، تصویری را در روزنامه اش منتشر کرد و مدعی شد تصمیم کمک داور اشتباه بوده است. تصویری که در آن محمد نوری در تله آفساید گیر می کرد. پرسپولیسی ها از همان روز فتح الله زاده را متهم کردند به تصویرسازی و فتوشاپ.

لقبی که سالهاست روی فتح الله زاده مانده است. او حالا بعد از مدت ها می گوید اصرارش بر درست بودن تصمیم داور در آن روز اشتباه بوده است. فتح الله زاده که حتی بعد از اعتراف کمک داور بازی به اشتباهش هم همچنان می گفت ، مرتضی کریمی احساسی بوده است ، حالا حرف های دیگری از آن روز می زند. او درباره اتهام دست کاری آن تصویر می گوید:« خود شما روزنامه نگارید و بهتر از همه می دانید که یک سردبیر قرار نیست فتوشاپ بلد باشد. خود شما هم قطعا این کار را نمی توانید بکنید .من هم هیچ وقت آن تصویر را دستکاری نکردم. یادم هست همان زمان ما با هم چالشی داشتیم و شما می گفتید گل درست بوده و داور اشتباه کرده و من هم می گفتم تصمیم آقای ترکی درست بوده است. حتی در تصویر تلویزیون اتاق من هم این گل را دیدیم. به نظرم چند روز بعدش من قبول کردم که تصمیم داور اشتباه بوده اما این بحث کری خوانی ها همیشه بوده اند دیگر. »

او درباره فتوشاپ هم می گوید:«حالا شما اسمش را می گذارید اعتراف ولی من فکر کنم همان وقت ها گفته باشم داور آن روز اشتباه کرده ، اما اگر نگفتم ، الان این را می گویم که قبول دارم داور بازی آن گل را نگرفت. ولی یادت که هست یک بار داور اروپایی آوردند و داور 2 پنالتی ما را در یک بازی نگرفت یا بارها استقلال قربانی اشتباهات داوری در دربی شد و ما هم جر نزدیم. بازی آن روز تمام شد و نباید همه چیز را به یک اشتباه ربط داد. ولی درباره اتهام فتوشاپ ، من و بچه های روزنامه ام این کار را نکردیم ، فقط فریم عکسی که ما منتشر کرده بودیم ، چند صدم ثانیه جلوتر بود. یعنی لحظه ارسال پاس نبود. وگرنه آنهایی که دست شان در کار است ، می دانند نمی توان با فتوشاپ ، آن همه دست و پا را جابجا کرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین