کد خبر: ۳۵۴۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

تمایل چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر

نماینده یک شرکت سرمایه گذار چینی گفت: لغو تحریم های ایران پس از برجام، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در ایران بویژه استان بوشهر است.
آفتاب‌‌نیوز :
وانگ هائو روز یکشنبه در حاشیه نشست با فعالان بخش اقتصادی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، در گفتگو با ایرنا ، افزود: اکنون فرصت های مناسبی در ایران برای سرمایه گذاری ایجاد شده است که شرکتهای کوچک و بزرگ کشور چین تمایل به سرمایه گذاری و همکاریهای مشترک دارند.

وی اظهار کرد: هدف از این سفر آشنایی با فرصت ها و ظرفیتهای سرمایه گذاری در ایران و استان بوشهر است که درقالب یک گروه هفت نفره، فعالان بخش های مختلف اقتصادی آمده ایم تا با بخش دولتی و خصوصی ایران آشنا و در آینده به توافق برسیم.

وانگ هائو اضافه کرد: بخشهای کشاورزی، صنعت و شیلات در اولویت برنامه های شرکتهای چینی برای همکاری با ایران است و در آینده در بخش آبزیان از استانهای کشور چین که در این زمینه فعالیت دارند، به استانهای فعال دراین زمینه در ایران سفر خواهندکرد.

وی ادامه داد: کشور چین دارای جمعیت بالایی است و تقاضای محصولات کشاورزی و آبزیان زیاد دارد، در این ارتباط هر گونه همکاری با ایران برای تامین این مواد ضروری است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر؛ وانگ هائو با اعلام اینکه ما فقط به دنبال ارتباط اقتصادی با ایران نیستیم ، بیان کرد: هر کشور و ملتی دارای فرهنگ و هنرهای مختلف است که در این زمینه نیز می توانیم همکاری و ارتباط دوستانه داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین