کد خبر: ۳۵۴۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

گفت‌وگوی متفاوت نوجوان یزدی با رئیس‌جمهور

نوجوان یزدی در گفت‌وگوی صمیمی و متفاوت با رئیس جمهور خواستار رفع مشکل بی‌آبی استان یزد شد.
آفتاب‌‌نیوز : ،" سجاد اسماعیلی" در کلیپ تصویری خطاب به رئیس جمهور در شورای اداری استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های زیست محیطی فراوان یزد، گفت: استان یزد به دلیل شرایط جغرافیایی نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشور است.

این نوجوان 11 ساله یزدی ایجاد زمینه اشتغال پایدار،‌ حمایت از جاذبه‌های گردشگری استان،‌ ایجاد زمینه حضور فعال نخبگان بومی در استان یزد و حمایت از توسعه صنعت گردشگری را از جمله نیازهای ضروری استان یزد دانست و بیان کرد: آب حیاتی‌ترین نیاز مردم در استان کویری یزد است.

وی، کسب رتبه اول در تولید کاشی و سرامیک کشور،‌ کسب عنوان اولین شهر زنده خشت و خام جهان،‌ دارا بودن 2270 هکتار بافت تاریخی و در اختیار داشتن 2489 تخت بیمارستانی را از دیگر ویژگی‌های استان یزد دانست و بیان کرد: مردم یزد،‌ مردمانی هستند که شرایط سخت طبیعی را با تلاش،‌ همت و همبستگی همواره کرده و در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران، همواره تلاش می‌کنند.

اسماعیلی، خشکی قنات‌های شهر یزد را از دیگر مشکلات حساس مردم استان عنوان کرد و ادامه داد: در این چند سال باغ‌ها، خشک، کشاورزان ناامید و روستاها خالی از سکنه شده‌اند.

وی در این کلیپ که در جلسه شورای اداری استان در حضور حجت الاسلام و المسلمین "حسن روحانی" پخش شد،‌ از رئیس جمهور و دیگر مسئولان ارشد دولت تدبیر و امید خواست تا دلسوزانه نسبت به حل مشکلات استان یزد اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سجاد اسماعیلی، این نوجوان یزد در نشست شورای اداری یزد حضور یافت و مورد تفقد رئیس جمهور قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین