کد خبر: ۳۵۴۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

بازگشایی راههای روستایی سیل زده در کرمان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: کار بازگشایی راه های روستاهای آسیب دیده از سیل در این استان که همچنان ادامه دارد تا امروز به پایان می رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
37 روستای استان کرمان به دنبال بارش های روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در محاصره سیل قرار گرفته بودند که به گفته مسئولان استان کار بازگشایی این روستاها امروز جمعه به پایان می رسد.

به گزارش ایرنا محسن صالحی کرمانی افزود: نیروهای راهداری و امدادی هم اکنون در حال بازگشایی راه های روستای آسیب دیده از سیل و بارندگی دو روز گذشته و امداد رسانی به ساکنان این مناطق هستند.

وی تصریح کرد: 37 روستای استان کرمان که بیشتر در شهرستان های فاریاب و قلعه گنج در جنوب کرمان هستند بر اثر شدت بارش های اخیر دچار آبگرفتگی معابر و سیلاب شدند.

وی از امداد رسانی به 40 خانوار عشایر در روستای چهار نارنج خبر داد و گفت: بیشترین بارندگی و خسارت ها در شهرستان فاریاب از توابع جنوب استان کرمان گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان بیان کرد: اوضاع روستاهای سیل زده در حال حاضر به حالت عادی برگشته است اما نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند.

وی گفت: هنوز نمی توان برآوردی از خسارت سیل اعلام کرد اما بیشترین خسارات به حوزه راه وارد شده است.

صالحی کرمانی با توجه به شرایط جوی این روزها از مردم و مسافران خواست از اسکان در مسیل ها و کنار رودخانه ها تا نیمه اول فروردین خودداری کنند.

وی افزود: اوضاع جوی عادی شده اما احتمال ورود سامانه بارشی در هفته آینده به استان وجود دارد و پیش بینی کمیت، کیفیت و مکان استقرار این سامانه در زمان حاضر ممکن نیست.

موج جدید بارش های پراکنده و رگباری از روز چهارشنبه در استان کرمان آغاز شد و بارش باران و تگرگ در برخی شهرستان های جنوبی خساراتی بر جا گذاشت.

آسمان شهر کرمان هم اکنون صاف است و پدیده خاصی مشاهده نمی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین