کد خبر: ۳۵۵۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

آغاز توزیع هدایای رهبری بین دانش آموزان آذربایجان غربی شد

رئیس آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی گفت: توزیع هدایای رهبر معظم انقلاب در بین دانش آموزان مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و عشایر استان آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر صمیمی روز دوشنبه در مراسم توزیع هدایای مقام معظم رهبری در بین دانش آموزان مدرسه عشایری احمد آباد شهرستان خوی اظهار کرد: هدایای مقام معظم رهبری در بین بیش از دو هزار دانش آموز مناطق عشایری، محروم و کمتر توسعه یافته استان توزیع می شود.
وی افزود: از این میزان دانش آموز، یک هزار و 20 نفر دختر و 980 نفر دانش آموز پسر هستند که از هدایای مقام معظم رهبری بهره مند می شوند.

صمیمی ارزش هدایای مقام معظم رهبری را افزون بر چهار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این هدایا شامل مانتو، شلوار، کفش و سایر البسه است که تا پایان هفته جاری در بین دو هزار دانش آموز عشایری استان توزیع می شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر هدایایی که امروز توزیع شد، کتاب های آموزشی نیز در بین بیش از دو هزار و 350 نفر از دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه استان نیز توزیع می شود.

صمیمی اضافه کرد: کتاب های آموزشی که به همت دفتر عشایر وزارت آموزش و پرورش تهیه شده است، جهت ارتقای علمی دانش آموزان توزیع می شود.

وی افزود: هدایای مقام معظم رهبری در 200 مدرسه مناطق عشایر آذربایجان غربی توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، در شهرستان خوی بیش از 60 هزار دانش آموز در مقاطع ابتدائی و دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه مشغول تحصیل هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین