کد خبر: ۳۵۵۵۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲

تقدیر اوباما از دیپلماسی دولتش نسبت به ایران و کوبا

رئیس‌جمهور آمریکا با تقدیر از تلاش‌های دولتش برای حل مسائل بین‌المللی شامل توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5، این دستاوردها را حاصل دیپلماسی دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در گفت‌وگو با دیپلمات‌های کشورش، دیپلماسی را که منجر به دستاوردهای دولت آمریکا در حل مسائل بین‌المللی از جمله ایران و کوبا شده است ستود.

به گزارش آفتاب، رئیس‌جمهور آمریکا در این دیدار از جان کری وزیر امور خارجه و تیم وی برای دیپلماسی قوی اصولی‌شان در حل مسائل مختلف شامل توافق هسته‌ای نیز تقدیر کرد.

اوباما گفت: کسانی وجود دارند که تعهد ما را به دیپلماسی و سرمایه‌گذاری فراوان برای تلاش در جهت حل مناقشاتی که حل‌نشدنی به نظر می‌آمدند، سرزنش می‌کنند اما یک حقیقت وجود دارد و آن اینکه اختلافات و جنگ‌ها به خودی خود حل نمی‌شوند، موفقیت‌ها به راحتی به دست نمی‌آیند و توافقات به خودی خود نوشته نمی‌شوند. این چیزها به دیپلماسی نیاز دارد، به اینکه بخواهید در کنار دیگران بر سر میز مذاکره بنشینید.

به نوشته وال استریت ژورنال، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه، خواستار پایان قدرتمند ماموریتش در ماه‌های آخر ریاست جمهوری‌ خود شد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مامان نگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
1
صلح و ثبات برای همه ملل خوب است
ميبدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
1
اباما امير كبير امريكاست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین