کد خبر: ۳۵۵۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

مهار 60 حریق در شب چهارشنبه سوری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان گفت: در شب چهارشنبه سوری 60 حریق در شهرستان زاهدان مهار شد.
آفتاب‌‌نیوز : مهندس احمد ریگی فرد در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: در شب گذشته به مناسبت مراسم شب چهارشنبه سوری مردم شهرستان زاهدان نیز همراه با نقاط دیگر کشور به جشن و پایکوبی پرداختند اما عدم رعایت نکات ایمنی در برخی موارد باعث ایجاد حادثه شد.

وی ادامه داد: در این شب 60 مورد حریق به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که اغلب آنان حریق درخت، زباله و لاستیک بوده‌اند، اما علاوه بر آنان یک مورد حریق منزل و حریق پیک نیک گاز نیز گزارش شده بود که با حضور به موقع آتش نشانان تمامی این موارد اعلامی مهار شدند.

ریگی فرد بیان کرد: طی شب چهارشنبه سوری در راستای حفظ امنیت و سلامت شهروندان زاهدانی تمامی تیم های امدادی سازمان آتش نشانی در آماده باش به سر بردند و خوشبختانه این تیم ها توانستند با حضور به موقع در محل های بروز حادثه به سرعت مورد اعلامی را مهار کرده و از پیشرفت حادثه جلوگیری کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان در پایان گفت: تمامی حوادث به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان به وقوع می پیوندند لذا از همه مردم خواستاریم تا با رعایت نکات ایمنی خود را در مقابل حوادث ایمن کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین