کد خبر: ۳۵۶۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

وزیر کشور خطاب به استاندار کرمانشاه;وضعیت سه بیمار صعب العلاج کرمانشاهی را پیگیری کنید

وزیر کشور در نامه ای به استاندار کرمانشاه دستور پیگیری مجدانه و مساعدت لازم برای درمان سه خواهر و برادر کرمانشاهی را صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 طی دو هفته گذشته در مورد وضعیت سه خواهر و برادر کرمانشاهی که مبتلا به بیماری صعب العلاج ناشی از اثرات شیمیایی دوران جنگ تحمیلی هستند خبرهایی روی خروجی رسانه ها قرار گرفت که خبرآنلاين نیز بنا بر رسالت خود نسبت به بازنشر این مطالب و ارتباط گیری با خانواده این سه تن به منظور افزایش تلاش ها برای رفع مشکلات آنها اقدام نمود.


به گزارش خبرآنلاين، با انتشار این خبرها موجی از واکنش های مردمی شکل گرفت که منجر به تماس های مکرر از سراسر کشور با تحریریه خبرآنلاين در کرمانشاه شد. به تبع موج عظیم واکنش های مردمی به این خبر، وزیر کشور نیز به این اخبار واکنش نشان داد و به خطاب به اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه نامه نوشت.

وزیر کشور در این نامه نوشت:انتشار خبر بیماری صعب العلاج سه خواهر و برادر کرمانشاهی که از آسیب های به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی رنج می برند، تاثر هموطنان عزیزمان را برانگیخت.

در این نامه آمده است:لازم است با پیگیری مجدانه از طریق مراجع و سازمان های ذیربط و انجام مساعدت های مورد نیاز گامی خیرخواهانه در خدمت به مردم قدرشناس و شایسته میهن اسلامی در آستانه سال نو برداشته شود و گزارش اقدامات صورت گرفته در اختیار عموم مردم و اینجانب قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین