کد خبر: ۳۵۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۴ - ۰۹:۲۹
تا سال۱۴۰۰

آب به حساب نيامده از ۴۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش مي يابد

آفتاب‌‌نیوز : علي قاسمي گفت: در بخش کاهش آب به حساب نيامده برنامه هاي بلند مدتي وجود دارد که در زمينه اجراي اين برنامه تاکنون حداقل 2 بار شبکه 8 هزار و 500 کيلومتري تهران نشت يابي شده است. ولي اين ميزان کافي نيست و بايد علاوه بر نشت يابي شبکه هاي آبي در سطح تهران بخش هاي فرسوده اصلاح و بازسازي شود.

معاون بهره برداري شرکت آب وفاضلاب شهر تهران اظهار داشت: هنوز در بخش انشعابات با حوادث زيادي رو به رو هستيم در حالي که در برخي شبکه هاي دنيا با ابعاد شهر تهران اين تعداد حادثه که در روز در تهران رخ مي دهد در سال هم اتفاق نمي افتد که بايد اين شبکه ها اصلاح شود. 

قاسمي تاکيد کرد: براي اصلاح شبکه ها و جلوگيري از حادثه، دادن آموزش کافي به کارکنان اين بخش، استفاده از ابزارهاي پيشرفته دنيا و سرعت در تعمير و نگهداري از جمله برنامه هاي شرکت آب و فاضلاب شهر تهران است. 

همچنين با توجه به ترافيک فشرده شهر تهران احداث ايستگاه هاي محلي براي رسيدن به موقع به محل حادثه از ديگر برنامه ها و اهداف اين شرکت است. 

معاون بهره برداري شرکت آب و فاضلاب شهر تهران گفت: از 7 سال قبل تاکنون که کار مديريت مصرف آغاز شده است توانسته ايم کاهش آب به حساب نيامده را از 40 درصد به 27 درصد برسانيم و بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده اين عدد تا سال 1400 به 10 درصد خواهد رسيد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین