کد خبر: ۳۶۱۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

کی‌روش در تیم ملی می‌ماند؟

وقتی کی روش بازی دوستانه میان تیم ملی و استرالیا را ترتیب می دهد یعنی می خواهد در تیم ملی بماند.
آفتاب‌‌نیوز :
کی روش هم در پایان جلسه با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و هم در روزهای اخیر به دفعات صحبت های انتقاد آمیزی را علیه شرایط و امکانات فوتبال ایران مطرح کرده اما این به معنی ترک تیم ملی نیست. او قلبا علاقمند است در تیم ملی بماند وقتی که تلاش می کند بازی دوستانه بین ایران و استرالیا ترتیب دهد.

به گزارش آفتاب، پیشتر هم قرار بود دو تیم با هم بازی بکنند اما از آنجایی که قرعه کشی دور نهایی مراحه مقدماتی جام جهانی مشخص نبود نه استرالیا علاقمند به برگزاری این بازی بود و نه کی روش. هر چند می گویند سرمربی تیم ملی این بازی را لغو کرده و حتی موجبات ناراحتی رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا را فراهم کرده است!

تلاش های کی روش برای ترتیب دادن بازی بین شاگردانش و استرالیا به واضح نشان می دهد کی روش دوستدار تیم ملی و حضور در تهران است اما از سویی می کوشد شرایط و امکانات تیم ملی را بهبود ببخشد تا او و شاگردانش در مسیر دغدغه ای جزء موفقیت تیم ملی نداشته باشند.

در خصوص زمان برگزاری دیدار ایران و استرالیا خبر تازه ای منتشر نشده و گویی این فقط یک توافق اولیه بین مربیان دو تیم بوده است! قطعا کی روش در روزهای آینده از فدراسیون فوتبال خواهد خواست در این زمینه نامه نگاری های لازم با فدراسیون فوتبال استرالیا انجام شود.

منبع: ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
اگر کیروش از تیم ملی برود تیم ایران نتیجه نخواهد گرفت خواهش میکنم سرمربی تیم ملی را از دست ندهید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین