کد خبر: ۳۶۱۸۳۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری است

روند افزایش دما در نیمه شمالی کشور از روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود و روز پنجشنبه در سواحل خزر این افزایش دما قابل توجه است.
آفتاب‌‌نیوز : با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی، در 2 روز آینده عبور امواج کم دامنه تراز میانی جو از نیمه شمالی کشور سبب افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در شمال شرق، شرق، مرکز، دامنه‌های البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و به صورت پراکنده در شمال غرب و غرب کشور می‌شود که در ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش به صورت برف خواهد بود.

امروز شدت بارش‌ها در استان خراسان رضوی است و روز چهارشنبه بارش‌ها به شمال شرق کشور محدود می‌شود.

در 2 روز آینده وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق سبب گرد و خاک و کاهش دید افقی خواهد شد.

به علت وزش باد شدید غربی نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز در 2 روز آینده مواج است.

از روز چهارشنبه هفته جاری روند افزایشی دما برای نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود که روز پنجشنبه در سواحل خزر این افزایش دما قابل توجه است.

آسمان استان تهران روز آینده نیمه ابری در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات بارش برف و در بعد از ظهر کاهش ابر خواهیم داشت؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 19 و 9 درجه خواهد بود.

به گزارش فارس، در 24 ساعت آینده استان‌های کردستان با دمای یک درجه بالای صفر و همدان با دمای صفر درجه، سردترین استان‌های کشور و خوزستان با دمای 35 درجه بالای صفر و هرمزگان با دمای 32 درجه بالای صفر، گرم‌ترین استان کشور خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین