کد خبر: ۳۶۲۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۰۹

اثبات حقانیت اصلاح طلبان در گرو دفاع از جمهوریت

آفتاب‌‌نیوز : اسماعیل گرامی مقدم نماینده بجنورد در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در مورد عکس العمل اصلاح طلبان در قبال سخنان مصباح و شاگردانش در نظام جمهوریت تصریح کرد: در دو مقطع مهم از نظام یعنی مبارزه با رژیم ستم شاهی و جنگ تحمیلی آقای مصباح یکی از غائبین بوده اند که اساساً این دو مقطع پایه های محکم نظام جمهوری اسلامی را بنا گذاشته است. 

وی اظهار داشت: جمعی از نیروهای انقلابی جریان راست و چپ در شکل دادن به این دو پایه نظام موثر بودند که از دلسوزان نظام نیز محسوب می شوند. 

وی اظهار داشت: امروز اگر این تفکرات متحجرانه که بصورت پنهان رشد می کنند ریشه های انقلاب را تهدید می کنند بر تمام دلسوزان است که موضع بگیرند و آگاهی به مردم بدهند تا مانع از نشر اندیشه هایی بشوند که نه مورد قبول امام بوده و نه مورد قبول رهبری است، مواضعی که برای مردم را تنها لعابی برای حکومت اسلامی می دانند. 

نماینده بجنورد افزود: بنابراین همه آگاهان که در دو صحنه مبارز با ستم شاهی و شکل گیری انقلاب و اوج انقلاب یعنی جنگ تحمیلی حضور داشتند باید پاسخگو به این جریان باشند. 

عضو فراکسیون اقلیت مجلس هفتم گفت: هر چقدر به نوع اندیشه این تفکرات پرداخته شود بیشتر مردم به حقانیت اصلاح طلبان و پای بندی آنها به نظام جمهوری اسلامی به خصوص جمهوریت آن پی خواهند برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین