کد خبر: ۳۶۷۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲

دیدار رییس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران با ظریف+تصویر

خانم ماریا دو تسنکو، رییس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و پیرامون زمینه همکاری‌های دو طرف بحث و تبادل نظر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد ظریف درخصوص زمینه همکاری‌ها گفت: تبادل همکاری‌های دو طرف در چارچوب اطلاع‌رسانی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیرامون وقایع تاریخی و اسناد حقوقی سازمان ملل سودمند و مفید است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه به منظور آشنایی و اطلاع‌رسانی هرچه بیش‌تر درخصوص فرآیندهای سازمان ملل و شناخت دیدگاه‌های رییس جمهوری اسلامی ایران در زمینه قطعنامه مصوب در مجمع عمومی سازمان ملل پیرامون مقابله با خشونت و افراط‌گرایی و تروریسم که مخاطرات این پدیده شوم و جنایات سازمان یافته و مبارزه با مواد مخدر، تمامی کشورها را متاثر کرده، از جمله دیگر زمینه‌های فعالیت‌های سازمان ملل عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این دیدار ماریا دوتسنکو نیز با اشاره به آثار و نتایج برجام در پیشبرد همکاری‌های سازمان ملل با جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امیدواریم در این دوره جدید، سطح همکاری‌های سازمان ملل با موسسات علمی و دانشگاهی را افزایش دهیم و آمادگی داریم با برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد حقوقی و وقایع تاریخی، تبادلات فی مابین در زمینه همکاری‌های بین‌المللی سازمان ملل و جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء دهیم.

دیدار رییس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران با ظریف+تصویر


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین