کد خبر: ۳۶۹۰۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹

رئیس جمهوری کرواسی ایران را ترک کرد

«کولیندا گرابار کیتاروویچ» رئیس جمهوری کرواسی که روز سه شنبه به منظور ملاقات با رئیس جمهوری و دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران و همچنین گسترش روابط و ارتقای همکاری های دو جانبه در حوزه های مختلف به ایران آمده بود، شامگاه پنجشنبه تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس جمهوری کرواسی که عصر سه شنبه برای دیداری سه روزه وارد تهران شده بود، در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مورد استقبال «محمدرضا نعمت زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

روز چهارشنبه و پس از آیین استقبال رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران از وی در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد، موافقتنامه همکاری های اقتصادی و یادداشت تفاهم همکاری بین اتاق های بازرگانی ایران و کرواسی امضا شد.

رئیس جمهوری کرواسی روز چهارشنبه در همایش تجاری ایران و کرواسی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران حاضر شد و شرکت های دو طرف، دیدارهای جداگانه ای با هم داشتند. کیتاروویچ سپس با شماری از مقام های بلندپایه نظام دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه و پس از حضور در چند برنامه فرهنگی از جمله دیدار از موزه جواهرات ملی، تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین