کد خبر: ۳۷۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۴:۱۰

نامه سرگشاده حيدرزاده نماينده سقز به رئيس جمهور

آفتاب‌‌نیوز : برادر بزرگوار جناب آقاي خاتمي: داد مردم را بدهيد و در معاشرت با آنان انصاف را فرو مگذاريد و براي برآوردن نيازهايشان حوصله به خرج دهيد (امام علي(ع)) و لذا بدين وسيله اينجانب بانگ برمي آورم كه به داد مردم مناطق مرزي به ويژه شهرستان هاي سقز و بانه و سردشت برسيد. مگر اين شهرستان ها نبودند كه در ايام جنگ شهدا، جانبازان، مصدومان شيميايي نثار انقلاب كردند. آيا اين است جواب فداكاري و مرزداري؟؟

- مگر جوانان مناطق مرزي حق زندگي ندارند؟ پس چرا اجازه مي دهيد با روش سخت افزاري با اين مردم رنجيده و محروم توسط بعضي از افراد نيروي انتظامي اين گونه برخورد شود؟!

- چرا اجازه داده مي شود كه اين عمليات هاي سخت افزاري باعث ايجاد ناامني گردد؟

- مگر خبر نداريد كه در اين شهرستان ها تا الان چندين نفر كشته و زخمي شده اند آن هم بر اثر سهل انگاري تعداد معدودي از پرسنل نيروي انتظامي؟

در كدامين قانون و فرمايشات جنابعالي اشاره شده است كه جهت مبارزه با قاچاق (آن هم برنج و چاي) فقط و فقط بايد به شيوه خشونت آميز عمل نمود؟

پس چرا فكري به حال اين جوانان نمي شود؟ يا اين كه صداي مناطق مرزي ما به گوش مسئولان نمي رسد؟!

- قتل جوان 18 ساله بانه اي و يا قتل دختربچه 14 ساله سردشتي و چندين مورد ديگر آيا باعث ايجاد بي نظمي و عدم اعتماد و امنيت نمي گردد؟ اگر اين ناامني به وجود آمد واقعا مسئول كيست؟ آيا فقط مردم مسئولند يا اين كه مسئولان و يا آن تعدادي هم كه باعث ايجاد زمينه براي ناامني شده اند هم مقصرند؟

- نگران بودن مردم شهرستان بانه و بستگان كشته شدگان و زخمي شدگان از اجراي عدالت نشان دهنده چيست؟

جناب آقاي خاتمي نمي خواهيد بدانيد بر سر كساني كه در شهرستان بانه چند شبانه روز بازداشت شده بودند (گناهكار و بيگناه) چه آمده؟ آنها در اظهاراتشان نزد من مسائلي را ذكر كردند كه بنده از ذكر آنها خودداري مي كنم ولي خود آثار ضرب و شتم را روي بدن آنها را از نزديك ديدم، مگر شكنجه در قانون منع نگرديده است. پس چرا؟

آقاي خاتمي جنابعالي فردي بزرگ و دانشمند هستيد نگذاريد كه به علت خطاي چند نفر (عمداً يا سهواً) جوانان اين مرز و بوم سرخورده و آواره و از نظام منزوي گردند.

اينجانب و مردم شريف مناطق مرزنشين سقز- بانه- سردشت، در انتظار اقدامات قاطع، عاجل و منصفانه جنابعالي درخصوص اين گونه موارد چه در حال و چه در آينده هستيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین