کد خبر: ۳۸۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۳

سایت موزه سینما راه اندازی می شود

آفتاب‌‌نیوز :

سلیمی از جمله این تحولات به راه اندازی سایت موزه سینما، برای اولین بار در تاریخ سینمای کشور اشاره نمود و این سایت را یکی از منابع و مراجع مجازی اطلاعاتی تاریخ سینمای ایران دانست. این سایت با آدرس www.Filmmuseum.ir از روز پنجشنبه 29 دی ماه قابل مشاهده بوده و با کاملتر شدن محتوای آن، در آینده نزدیک بسیاری از نیازهای مربوط به سینمای ایران را پوشش خواهد داد. 

همزمان با این اقدام و با آغاز نمایش های بخش چشم انداز سینمای ایران خارج از مسابقه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در موزه سینما، چایخانه موزه با همکاری شهرداری تهران و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در فضایی دلنشین افتتاح خواهد شد. 

سلیمی همچنین از آغاز به کار فروشگاه محصولات فرهنگی موزه با بضاعتی بالغ بر 5 هزار جلد کتاب، فیلم های تاریخ سینمای ایران و جهان و آثار برجسته کلاسیک و معاصر موسیقی دنیا خبر داد و تاکید کرد که موزه سینما با توجه به رسالتی که احساس می کند و بر خلاف اینکه ظاهرا با اشیا تاریخی سر و کار دارد، به انسانهای تاریخ ساز بیش از پیش نگاه دارد و خالقان سینمای سرزمینمان را ارج می نهد. به همین خاطر و به پاس وظیفه ای جهت تلاشی هر چند اندک برای تقویت بنیه سینمایی ایران و به منظور کمک به تولیدات برتر سینمای ارزشمند و فرهیخته کشور برنامه ویژه ای را تدارک دیده که یقینا مورد توجه خاص قرار خواهد گرفت. 

مهندس سلیمی اعلام جزییات این برنامه ویژه را به پس از شروع جشنواره فیلم فجر موکول کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین