کد خبر: ۳۸۳۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۹:۵۹

اختلاف بر سر خرافات بالا گرفت

آفتاب‌‌نیوز :


جوان آرین منش نماینده مشهد در مجلس هفتم درباره سخنان مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی که گفته بود:« مسئولان گردشگری می گویند امام زمان تا یکی دو سال دیگر ظهور می کند و باید برای آن موقع هتل ساخت گفته است: در روایات ما آمده است که هر کس برای ظهور حضرت قائم، زمان مشخص کند دروغگو است و بعید است که کسی از مدیران سازمان گردشگری چنین حرفی زده باشد.
آقای کروبی هم احتمالا از روی طنز این سخن را گفته اند و شاید خواسته اند مزاح کنند. به هر حال قرار نیست کسی برای ظهور امام زمان هتل سازی کند. در همین حال سخنگوی دولت احمدی نژاد درباره تعریف « انتظار» گفت:« در اصول مختلف قانون اساسی از جمله اصل 5 بر عصر غیبت تصریح شده است و حکومت ما حکومتی است در عصر غیبت و ما باید جهت گیری مان را به سمت ظهور تعیین کنیم و اگر امام عصر همین امروز ظهور کند هیچ کس برای حفظ حکومت خود با ایشان چالش نخواهد داشت و حکومت را باید با تمام جود تسلیم آن حضرت کرد.»
غلامحسین الهام در واکنش به اظهارات حجت الاسلام کروبی که گفته بودند اعضای دولت به خرافات دامن می زنند گفت: خرافاتی که ما دامن می زنیم سفرهای استانی و کاهش هزینه های تحصیلی است. شما خرافه دیگری سراغ دارید؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین