کد خبر: ۴۱۷۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

کنگره سراسری حزب اعتدال و توسعه برگزار می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: کنگره سراسری این حزب دی ماه جاری و یا در نهایت بهمن ماه آتی برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود شفیعی شامگاه پنجشنبه در نشستی خبری در مشهد افزود: عدم برگزاری کنگره سراسری طی سالیان گذشته به معنای این نیست که اعضا و ساختار اجرایی حزب اعتدال و توسعه از پشتوانه حمایت اعضا و هواداران برخوردار نبوده است.

وی گفت: طی این سالها گردهماییهای متفاوتی توسط حزب اعتدال و توسعه برگزار شده و اعضا و هواداران حمایت و پشتیبانی خود را از ساختار اجرایی حزب اعلام کرده اند.

مسئول سازمان جوانان و دانشجویی حزب اعتدال و توسعه افزود: آموزشهای اجتماعی و فرهنگی در دستور کار بخش جوانان و دانشجویی حزب قرار دارد زیرا این حزب اعتقاد دارد فکر و اندیشه سیاسی باید در عمل و رفتار افراد سیاسی تجلی و عینیت داشته باشد. 

در این نشست نماینده مردم سبزوار ، جغتای، جوین و خوشاب و عضو شورای خراسان رضوی حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی نیز گفت:برنامه آینده حزب اعتدال و توسعه بر مبنای تعمیق گفتمان اعتدال و حمایت از دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری خواهد بود.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: فعالیت حزب اعتدال و توسعه صرفا محدود به انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم توجه دارد و برای شورای اسلامی شهر مشهد نیز دستش خالی نخواهد بود.

وی گفت: زمانی که مردم تصمیم می گیرند و اراده می کنند در انتخابات حضور فعال داشته باشند هیچ فهرست غیرقانونی حتی با حمایتهای ویژه نخواهد توانست رای مردم را تغییر دهد.

سبحانی فر افزود: مردم به خصوص شهروندان مشهدی بدانند شرکتشان در انتخابات شوراهای اسلامی موثر خواهد بود و احزاب و رسانه ها نیز باید مشوق حضور مردم در پای صندوقهای رای باشند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین