کد خبر: ۴۲۶۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
تقدیر نمایندگان از عملکرد وزارت خارجه در موضوع برجام

دیدار اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی با ظریف+تصاویر

عضو فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون شامگاه دوشنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در محل تالار آئینه وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
فاطمه ذوالقدر روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه 70 نفر از اعضای فراکسیون دیپلماسی منافع ملی در این دیدار حضور داشتند، افزود: در این جلسه نمایندگان بر تعامل مجلس با وزارت امور خارجه تأکید کردند.

عضو فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس اضافه کرد: مصطفی کواکبیان رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی در این دیدار گزارشی از عملکرد این فراکسیون در مجلس دهم به ظریف وزیر امور خارجه ارائه کرد.

ذوالقدر بیان داشت: اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی همچنین در این دیدار بر گسترش روابط با وزارت امور خارجه تأکید کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزیر امور خارجه نیز در این دیدار از عملکرد فراکسیون دیپلماسی تقدیر و اظهار کرد: عملکرد این فراکسیون می تواند بر گسترش روابط مجلس و دولت کمک کند.

وی ادامه داد: ظریف در این دیدار همچنین بر اهمیت گروه های دوستی- پارلمانی تأکید کرد.

ذوالقدر گفت: در این دیدار نمایندگان مجلس از اقدامات دولت و وزیر امور خارجه در راستای برجام تقدیر و تشکر کردند.

عضو فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس اضافه کرد: این فراکسیون 120 عضو دارد که در جلسه امروز 70 عضو از جناح های مختلف اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل حضور داشتند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
ظریف خائن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین