کد خبر: ۴۳۷۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

اعتدال و توسعه به شورای عالی اصلاح‌طلبان پيوست

نماینده حزب اعتدال و توسعه در جلسه شورای عالی شرکت کرد و به جمع شورای عالی اصلاح طلبان پیوست.
آفتاب‌‌نیوز :
جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

در این جلسه با پیام تبریک آغاز سال نو و اعیاد رجبیه و امید به تحقق شعارهای اصلاح طلبان برای افزایش امید ، آرامش و رونق اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال توسط ریاست شورا آغاز شد.

دکتر عارف همچنین تاکید کرد همه سازمانها و نهادها در تحقق شعار امسال تلاش کنند تا در پایان سال شاهد شکوفایی بیشتر تولید و رشد اشتغال بویژه برای جوانان باشیم.

در ادامه جلسه اقدامات صورت گرفته توسط کارگروه استان‌ها از سوی رئیس این کارگروه درباره نحوه تشکیل شورای اصلاح‌طلبان استانها ارائه شد و نحوه مدیریت شکل‌گیری فعالیت‌های انتخاباتی در استانها تشریح شد سپس بر اساس شاخص‌ها و برنامه‌های تدوین شده نحوه تحقق این شاخص‌ها در تعیین لیست توسط رئیس کارگروه تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها ارائه شد.

در ادامه گروه تعامل و رایزنی گزارشی از اقداماتی که در تعامل با احزاب و گروههاصورت گرفته ارائه کرد.

همچنین نماینده حزب اعتدال و توسعه در جلسه شورای عالی شرکت کرد و به جمع شورای عالی اصلاح طلبان پیوست.

نماینده این حزب در این جلسه اعلام کرد که اعضای این حزب همگام با شورای عالی ، در عرصه انتخابات حضور خواهند یافت و لیست جداگانه ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ايسنا؛ در این جلسه اظهار امیدواری شد که هیات‌های اجرایی و نظارت برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس مر قانون اقدام کرده و حقوق کلیه نامزدهای  شرکت کننده را به نحو احسن رعایت کنند . همچنین در این جلسه مصوب شد آن دسته از اعضای شورای عالی سیاستگذاری که نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران و سایر استان‌ها هستند در جلسات تصمیم گیری مربوط به تهیه لیست انتخاباتی شورای عالی سیاستگذاری حضور نداشته باشند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین