کد خبر: ۴۴۲۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

تصاویری از پشت‌صحنه حضور نامزدها در برنامه‌های شنبه صداوسیما

اسحاق جهانگیری و سیدمصطفی میرسلیم، روز گذشته با حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی به ارائه برنامه‌های تبلیغاتی خود پرداختند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، طبق جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی دوازدهمین دوره انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری، روز شنبه در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه «دو سیما» که ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه، روی آنتن رفت، حضور داشت.  

جهانگیری در بخشی از صحبت‌هایش درباره اقدامات دولت آینده خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ١٣٩٦ در زمینه کاهش فاصله طبقاتی، بیان کرد: برای رسیدن به این هدف باید نظام مالیاتی کشور تقویت شود و بر این اساس کسانی که به هر نحوی ثروت تولید می کنند، مالیات آن را بپردازند.

وی ادامه داد: مالیات حق قانونی دولت است از کسانی که ثروت تولید می کنند و باید مالیات دریافت شده را در مقابل به فرودستان جامعه تخصیص دهد؛ البته نه به این صورت که بین آنها پول تقسیم شود بلکه به این ترتیب که در جهت توانمند ساختن آنها هزینه شود.

او در بخشی از سخنانش با انتقاد از برخورد سیاسی با فساد اقتصادی بیان کرد: این موضوع باید آسیب‌شناسی شود و نباید با موضوع فساد برخورد سیاسی کرد؛ به این ترتیب که رقیب سیاسی متهم شود به فساد و مثلا اگه فسادی در اطرافیان بود، برای آشکار شدنش اقدامی نشود

سید مصطفی میرسلیم نیز در شبکه «جام جم» به پرسش‌های ایرانیان خارج از کشور پاسخ داد که این برنامه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۶۰ دقیقه به روی آنتن رفت.

نامزد حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری در بخشی از صحبت‌هایش درباره راهکارهای مقابله با رکود تصریح کرد: ما به بازار کالاهای مصرفی تبدیل شده ایم، از طرفی مسائل ارزی موجب شده بود قیمت کالاهای داخلی از خارجی بیشتر شود. تولیدکننده خارجی نیز با استفاده از سیاست بازارشکنی قیمت کالاهای خود را پایین می‌آورد تا تولید کننده داخلی فلج شود. بنابراین مقررات صادرات و واردات باید هوشیارانه مراقب این اقدامات باشد. شناخت سیاست های بازارشکنی برای دولت راحت است و باید قاطع با آن مقابله کند.

میرسلیم با بیان اینکه برخی واردات بی رویه به کشور انجام می شود که واقعا مورد نیاز ما نیست، اظهار کرد: باید توجه کنیم که بازار خود را از کالاهایی پر نکنیم که به آنها نیاز نداریم. چه نیازی به کالاهای تجملی است که به کشور وارد می شود؟ با وضع قوانین گمرکی می توان از ورود این کالاها جلوگیری کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین