کد خبر: ۴۴۵۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات نیاز و ضرورت امروز کشور است

امام جمعه اهل سنت سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نیاز ضروری کشور و نشان دهنده وحدت، وفاق و همدلی و پاسخی کوبنده به یاوه گویی دشمنان ایران اسلامی است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا مولوی عبدالصمد ساداتی در خطبه های نماز جمعه امروز اهل سنت سراوان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مشارکت در انتخابات حقی است که قانون و حاکمیت به مردم داده است و مردم برای تعیین سرنوشت خود باید از این حق استفاده کنند و کسی که در انتخابات شرکت نکند از حق قانونی که حکومت به او داده استفاده نکرده است.

وی با بیان اینکه نیاز امروز کشور حضور پرشور مردم در رویداد انتخابات است، اظهار داشت: اولین مساله ای که امروز دشمنان ایران اسلامی مد نظر دارند مشارکت مردم در انتخابات است.
امام جمعه اهل تسنن مسجد جامع نور سراوان گفت: نامزدهای و طرفدارانشان در فضای سالم به تبلیغات انتخاباتی خود بپردازند و از تخریب و بدگویی نسبت به هم پرهیز کنند.

مولوی ساداتی با بیان اینکه اخلاق مداری اساس انتخابات است ولی متاسفانه جوی بر جامعه حاکم است که طرفداران برخی از نامزدهای انتخاباتی نامزد انتخابی خود را معصوم می دانند افزود: در اعلام موافقت و مخالفت خود نسبت به نامزدهای انتخاباتی حد اعتدال را رعایت کنید.
وی با اشاره به اینکه مردم باید به دیدگاهها، نظرات و اندیشه های همدیگر احترام بگذارند اظهار داشت: دیدگاهها، نظرات و برنامه های نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر متفاوت است و مردم باید با بررسی دقیق به این برنامه ها تصمیم گیری و فرد اصلح را انتخاب کنند.
مولوی ساداتی افزود: مسئولان برگزاری انتخابات امانت دار آرای مردم هستند و باید این وظیفه دینی اسلامی که برعهده آنان است را به درستی انجام دهند و از تک تک آرای مردم حفاظت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین