کد خبر: ۴۵۶۹۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

مصدوم شدن راکب و مرگ عابر پیاده در بابل

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل حوادث ترافیکی شب گذشته این شهرستان را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
«مهدی غلامنیا روشن» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۱۴ دقیقه روز گذشته پنج‌شنبه تاریخ ۸ تیرماه ۹۶، طی تماس مردمی با سازمان اورژانس بابل، تصادف خودروی سواری جک با عابر پیاده در محدوده درویش خاک جاده قدیم بابل به آمل گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه تازه‌تاسیس احمدچاله_پی را به محل حادثه اعزام کرد که اکیپ تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت ۱۱ دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

غلامنیا روشن تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه عابر پیاده که مرد ۳۵ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای احیا ثمری نداشت با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد که تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

به گزارش ایسنا، همچنین سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل، از مصدوم شدن راکب ۱۹ ساله بر اثر انحراف واژگونی موتورسیکلت در شهر گتاب بابل خبر داد.

مهدی غلامنیا روشن در گفت و گو با ایسنا مازندران، اظهار کرد: در ساعت ۱۸ و ۴۹ دقیقه روز گذشته پنج‌شنبه تاریخ ۸ تیرماه ۹۶، طی تماس مردمی با سازمان اورژانس بابل، انحراف و واژگونی موتورسیکلت در شهر گتاب گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه گتاب را به محل حادثه اعزام کرد که اکیپ تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت ۵ دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

غلامنیا روشن یادآور شد: در این حادثه راکب ۱۹ ساله موتور که دچار مولتی‌تروما شده بود، پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل و بلافاصله عمل جراحی بر روی وی انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین