کد خبر: ۴۶۹۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

سعید جلیلی چرا این روزها ساکت‌تر از همیشه شده است؟

به نظر می‌رسد رقیب اصلی سعید جلیلی برای رخ نمایی در عالم سیاست قبل از حسن روحانی، چهره‎های اصولگرا باشند.
آفتاب‌‌نیوز : نامه نیوز نوشت: می گویند جلیلی چراغ خاموش جلو می رود. دلیلش هم البته فقط این نیست که نگران واکنش دولت باشد. او گویا بیشتر از دولت نگران بزرگان جناح خود شده است. همین هم هست که چند وقتی است مانوری آنچنانی روی تشکیل جلسات دولت در سایه اش نمی دهد. خودش هم البته در این چند وقت تلاش کرده تا در سایه باقی بماند و فعلا آنچنان از رخ منتقد دولت خود رونمایی نکند.

اخبار رسیده اما حاکی از این است که عدم مخابره خبرهای تشکیل جلسات دولت سایه به دلیل کم رونق شدن برگزاری آن نیست.از قرار معلوم جلسات این دولت در سایه به صورت مستمر و حتی فشرده تر در حال برگزاری است.
برخی از اخبار حتی حاکی از این است که جلیلی خواسته بعد از تشکیل دولت و گرفتن رای اعتماد اعضای فهرست پیشنهادی به صورت مشخص وارد بازی مواجهه با دولت شود.

او البته در حالی برای ورود به این وضعیت آماده می شود که در مشهد ابراهیم رییسی بسیار فعال تر از او شده است . او به کمپین سازی رو آورده و دیدارهای متعددی را انجام داده است. می خواهد همچنان همان سرمایه 16 میلیونی را برای خود حفظ کند. البته اینجا در تهران هم شرایط همان گونه و البته با شدت بیشتری است. به این معنا که در تهران افرادی همچون محمدباقر قالیباف، عزت الله ضرغامی، علیرضا زاکانی، پرویز فتاح و ... احتمالا نگاهی به روزشمار پایان عمر مجلس دهم و ریاست جمهوری دوازدهم دارند .

به نظر می رسد رقیب اصلی سعید جلیلی برای رخ نمایی در عالم سیاست قبل از حسن روحانی چهره های اصولگرا باشند . او دولت در سایه خود را به روی صحنه خواهد آورد؛ همین روزها منتظر ظهور سیاسی او هستیم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
آيا 16 ميليوني كه راي ندادند مي توانند يك دولت سايه ديگر تشكيل دهند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین