کد خبر: ۴۷۱۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

مازنی خطاب به دولت دوازدهم: الوعده وفا/پیشنهادی برای رفع محدودیت عکاسان و خبرنگاران پارلمانی/گویی همگان بر ویرانه‌ای نشسته و اراده‌ای برای اصلاح وجود ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواست تا با هر گونه محدودیت برای عکاسان و خبرنگاران مقابله و با گفت‌وگو دوستانه اشکالات موجود را رفع کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: به خودم و رییس‌جمهور و هیات دولت تاسی به سیره شهیدان رجایی و باهنر و رعایت انصاف و حق درمورد عملکرد و خدمات دولت‌ها و نهادهای مختلف را تذکر می‌دهم.

به گزارش آفتاب‌نیوز، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با گرامیداشت یاد مرحوم ابراهیم یزدی، گفت: پس  از گذشت حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی چشم‌ها را شسته و از خدمات همه دولت‌های پس از انقلاب از دولت موقت تا دولت تدبیر و امید قدردانی شود. توجه داشته باشیم که رقابت سیاسی در نظام اسلامی به معنای نادیده گرفتن خدمات و اقدامات مثبت نیست و البته به معنای چشم‌پوشی از تخلفات و جرائم احتمالی هم نیست اما متاسفانه رویه جاری از مرز رقابت گفتمان‌های درون نظام خارج شده و به بهانه‌جویی و کینه‌ورزی و نگاه صفر و صدی تبدیل شده تا آنجا که خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دیده نمی‌شود و در همه نطق‌ها و اعلام نظرها چنان چهره‌ای از وضعیت کشور به تصویر کشیده می‌شود که گویی همگان بر ویرانه‌ای نشسته و اراده‌ای برای اصلاح وجود ندارد. رعایت انصاف حکم می‌کند که نقاط قوت را ببینیم و فرصت‌ها را دریابیم و با ضعف‌ها و تهدیدها به صورت منسجم و هماهنگ مقابله کنیم.

به گزارش ایسنا، وی خطاب به دولت دوازدهم متذکر شد: اکنون نوبت شماست الوعده وفا. حل مشکلات اقتصادی، خروج از رکود،‌ ایجاد اشتغال،‌ حفظ محیط زیست، امنیت پایدار برای گروه‌ها و نحله‌های فرهنگی – سیاسی و سایر مطالبات مردم را با تعیین اولویت‌ها جامع عمل بپوشانید.

مازنی، برای رییس شورای شهر و شهردار تهران جهت خدمت به مردم آرزوی توفیق کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین