کد خبر: ۴۷۵۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

امام جمعه تهران: مراکز نظامی ناموس ماست، اجازه فضولی نمی‌دهیم /منبر جای بازی‌های سیاسی نیست

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مراکز نظامی اسرار و ناموس یک ملت است و مسئولین و مردم ما اجازه فضولی به اجانب را نمی دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه گروهکی به نام وهابی با توسل درافتادند، اظهار کرد: اهل سنت جواب حرف‌های سست آنها را داده اند، توسل سرمایه است و خروجی آن پیروزی انقلاب اسلامی ماست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: مقاومت امروز در منطقه مدیون سالار شهیدان است، باید قدر این مجالس حسینی را دانست و این مجالس را با قوت برپا کرد و گسترش داد.

اهم اظهارات امام جمعه تهران را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*این روزها برخی مطرح می کنند که در منبر نباید سخنان سیاسی مطرح شود؛ منبر و محراب جای بازی‌های سیاسی، جناحی نیست، البته منبر جای تبیین دین است و باید خطبه های سیاسی نیز در آن باشد. سیاستی که ما باید تدوین کنیم رهنمودهای ولایت است، رهنمودهای ولایت فراجناحی است و باید این بیانات مطرح شود.

*(با اشاره به عملیات تروریستی ناصریه): روزهای آخر عمر گروهک جهنمی و وحشی داعش است و این اقدامات نشانه پایان عمر این گروهک تروریستی است.

*(با اشاره به فاجعه نسل کشی مسلمانان میانمار): صدا و سیما در زمینه فاجعه میانمار اطلاع رسانی خوبی کرده است. بدون تردید در پشت صحنه جنایات میانمار رژیم صهیونیستی است و همان سلاحی که غزه را می کشد مردم میانمار را می کشد. ارتش میانمار در حال پاکسازی قومی این کشور است و دولت با قساوت تمام مسلمان کشی می‌کند.

*(با بیان جنایات رهبر حزب حاکم میانمار که جایزه نوبل هم دریافت کرده است): مسئولین جایزه نوبل گفتند جایزه را پس نمی گیریم و باید هم همینگونه باشد چراکه شما خوی استکباری دارید و از مسلمانان کینه دارید.باید با فشار سیاسی و اقتصادی جلوی دولت میانمار را بگیرند؛ چرا که دیپلماسی ما تهاجمی است.

*(با انتقاد از سیاست های برخی حکومت مرتجع منطقه): آنها در یمن هم جنایت می‌کنند و فقط نام اسلام را یدک می کشند.

*(درباره همه پرسی اقلیم کردستان): آرزوی دیرینه استکبار تشکیل یک اسرائیل در منطقه است که این آرزو را به گور می برند. مقامات رژیم صهیونیستی از همه پرسی کردستان حمایت کردند اما دولت و مجلس عراق، ترکیه مخالفت کرده است.مسئول کردستان این را بفهمد که در زمین رژیم صهیونیستی بازی می کند و این نقشه (تجزیه عراق) در خدمت رژیم صهیونیستی است.

*مسئولان اقلیم کردستان سر عقل بیایند، هم در عراق و سوریه گروهک داعش نفس های آخر خود را می کشد و بعد از آنکه این توطئه از بین رفت، استکبار با نقشه همه پرسی در فکر انجام توطئه دیگری است.

*(با اشاره به لفاظی های آمانو پیرامون بازرسی از سایت های نظامی ایران): نه در پروتکل الحاقی و نه در برجام اجازه بازرسی از سایت های نظامی به اجانب داده نشده است.مراکز نظامی اسرار و ناموس یک ملت است، مسئولان و مردم ما اجازه فضولی به اجانب را نمی دهند.
منبع: خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین