به گزارش عصر ایران، فراری نیز پس از سالها ساخت ابرخوردوهای اسپورت بلاخره تائید کرد که برای سودآور شدن پا در این مسیر گذاشته تادر 2.5 سال دیگر نسخههای تولیدی آن را وارد بازار میکند.
این نکته به دلیل انکارهای مکرر و سرسختانه مدیر عامل فراری مبنی بر نساختن خودران یا suv در این کمپانی اهمیت بیشتری پیدا میکنند. اما بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو این انکارهای سرسختانه را منحرف کردن ذهن رقبا از شاسیبلندی میدانند که قرار بود مانند یک سوپرایز دنیای خودروهای بلند و اسپورت را تکان دهد.
این روزها سودآوری خودروها در بازارهای بزرگ به انواع کراساوورها و SUV ها گره خورده و فراری نمیتواند با فرار از ساخت قدبلندها به سود دوبرابری در سال 2022 دست یابد.
البته هیچ اطلاعاتی از این خودرو در دست نیست. اما میتوان شاسیبلند این مجموعه را شبیه مدل جیتی لوسو تصور کرد. شاید شاسی این خودرو نیز از پلتفرمهای جیپ بهره ببرد. اما خبر تائید قد بلند ایتالیایی میتوان نوید خوش برای طرفداران ثروتمند در جهان باشد که SUV را به اسپورتهای سواری ترجیح میدهند.