کد خبر: ۴۹۹۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

پس از اعتراضات خیابانی برخی اقدام به خروج سپرده‌های بانکی و خرید دلار و سکه کرده‌اند

وفادار گفت: با توجه به اینکه امکان افزایش نرخها همچنان وجود دارد فروش صرافی‌ها قطره چکانی شده، زیرا مطمئن نیستند که بتوانند با همین نرخ مجددا خرید داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد وفادار، عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر ایران در مورد افزایش نرخ ارز و سکه طی روزهای گذشته، اظهار داشت: اغتشاشات اخیر باعث شدتا برخی از مردم اقدام به خروج سپرده‌های خود از بانک‌ها و خرید دلار و سکه کنند. ضمن آن که در آمریکا و اروپا نیز نرخ برابری دلار با بقیه ارزها تفاوت زیادی پیدا کرده است و قیمت دلار در برابر سایر ارزها افزایش داشته است.

وی افزود: از سوی دیگر کاهش قیمت سهام در آمریکا سبب شد تا سرمایه‌گذاران به طرف سرمایه‌گذاری در طلا روی آورند.

 وفادار تصریح کرد: اما در ایران به دلیل اینکه مردم پول‌های‌خود را از بانک‌های خصوصی خارج می‌کنند و بیشتر به سمت خرید سکه و دلار روی آورده‌اند، قیمت طلا و دلار در روزهای اخیر بالا رفته است.

این عضو هیات امنای طلا و جواهر گفت: با توجه به اینکه امکان افزایش نرخ‌ها همچنان وجود دارد، فروش صرافی‌ها هم قطره چکانی شده، زیرا مطمئن نیستند که بتوانند با همین نرخ مجددا خرید داشته باشند.

وی پیش‌بینی کرد: رشد قیت‌ها با توجه وضعیت موجود ادامه دار باشد مگر اینکه این اعتراضات خیابانی کم شود و بازار سمت ثبات حرکت کند.

ایلنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین