کد خبر: ۵۰۶۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

مرتنس: احساس یک کودک در مغازه اسباب بازی فروشی را دارم!

ستاره بلژیکی ناپولی از دوران خوش خود در این تیم و صدرنشینی در لیگ ایتالیا گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از فوتبال ایتالیا، در حساس ترین بازی این هفته لیگ ایتالیا ناپولی در ورزشگاه خانگی خود از بولونیا پذیرایی کرد و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. ستاره ناپولی در این دیدار دریس مرتنس بود که دبل کرد و دو بار برای تیمش گلزنی کرد.

دریس مرتنس درباره درخشش در ناپولی و صدرنشینی در لیگ ایتالیا گفت: احساس فوق العاده ای داریم. بعد از برتری برابر بولونیا و صدرنشینی در لیگ ایتالیا همه خوشحال هستند. احساس من به مانند کودک در یک مغازه اسباب بازی فروشی است. خیلی احساس خوبی داریم و خوشبختانه تیم در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و توانسته در صدر جدول لیگ قرار داشته باشد.

او درباره پیشنهاد اغواکننده ای که از لیگ چین داشت گفت: این موضوع برای سال قبل است. در این سال تیمی به من پیشنهاد نداد. طبیعی است که هر کس به این پیشنهاد وامنش نشان دهد چون ما انسان هستیم ولی دوست داشتم در ناپل بمانم. من امسال شرایط خیلی خوبی در تیم دارم و هر جا که بخواهم برای تیم بازی می کنم.

ناگولی باید در هفته بیست و سوم لیگ ایتالیا برابر بنونتو بازی کند که دیداری آسان برای صدرنشین محسوب می شود و می تواند خیالش بابت کسب ۳ امتیاز راحت باشد. در طرف مقابل یوونتوس که با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد میزبان تیم ساسولو است.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین