کد خبر: ۵۱۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۹

پشت پرده برکناری وزیر رفاه

آفتاب‌‌نیوز : حسینعلی شهریاری، وزیر رفاه و تامین اجتماعی 
شهریاری که ساعاتی پس از برکناری وزیر رفاه با خبرنگار پارلمانی آفتاب گفت و گو می کرد، به اخباری اشاره کرد که بعضی سایت‌های منتسب به دولت در ماههای اخیرعلیه وزیر رفاه و در دفاع از مددی منتشر می‌کردند.او همچنین ماجرای برکناری مددی در سال گذشته از سوی وزیر رفاه را یادآور شد که در نهایت و با حکم رییس جمهوری در کمتر از 24 ساعت به مسؤولیت خود بازگشت.

شهریاری بر این مبنا گفت:«قطعا برخورد آقای کاظمی با مدیر عامل تامین اجتماعی خیلی در این برکناری موثر بوده است». 

وی اظهار داشت: وقتی مدیر عامل تامین اجتماعی و وزیر رفاه نگرش متفاوتی داشته باشند، قطعا ارتباطات درست وزیر با این سازمان قطع شود. 

در این میان، یک عضو سابق ستاد انتخاباتی احمدی نژاد نیز در گفت و گو با خبرنگار آفتاب از مددی بعنوان یکی از نیروهای مؤثر ستاد وی در جریان انتخابات ریاست جمهوری نام برد و مدعی شد که وی در جریان فعالیت ستادهای حامی احمدی نژاد برای انتخابات شوراها نیز نقش مؤثری برعهده دارد.

با این حال، شهریاری نماینده زاهدان معتقد است که عملکرد ضعیف کاظمی هم در برکناری وی مؤثر بوده است. وی در پاسخ به اینکه «آیا مجلس از وزیر رفاه راضی بود؟»ٰگفت: مجلس در برخی موارد مانند بحث بیمه درمان روستائیان و همچنین بحث مستمری بگیران تامین اجتماعی که بعد از پرداخت 10 سال حق بیمه دریافت مستمری داشتند، از وزیر رفاه ناراضی بود. 

شهریاری در مورد معرفی«عبدالرضا مصری» بعنوان وزیر پیشنهادی رفاه نیز گفت:«آقای مصری قطعا از مجلس رای اعتماد می‌گیرد». 

وی در پاسخ به اینکه «آیا حضور برخی از اصلاح طلبان در این وزارتخانه می‌تواند دلیل برکناری وزیر  باشد؟»، اظهار داشت: بعید می‌دانم، چون بارها رئیس جمهوری اعلام کردند که از تمام نیروهای شایسته باید استفاده کنیم. کمااینکه اکنون در پست‌های مدیریتی بسیاری از نیروهای فعالی منتخب به جریان اصلاح طلبان هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین