کد خبر: ۵۱۵۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

فحاشی شدید طرفداران تیم عربستانی به فوتبالیست محبوب ایرانی/عکس

طرفداران تیم الاهلی عربستان به خاطر مصدومیت بازیکن تیمشان به کاپیتان تیم ملی ایران فحاشی کردند.
آفتاب‌‌نیوز : در جریان دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال ایران و تونس، مسعود شجاعی که بعد از مدت ها به ترکیب اصلی تیم کی روش رسیده بود، برخورد شدیدی با لژیونر تیم حریف داشت.

به گزارش خبرورزشی محمدامین بن عمر، بازیکن تیم الاهلی عربستان که در برخورد با شجاعی دچار مصدومیت شد، بعد از پایان مسابقه در استوری اینستاگرام خود تصویری از مصدومیتش قرار داد و اعلام کرد در هر حالتی خدا را شکر می کنم.

کارشناسان تونسی بعد از پایان بازی، درباره این صحنه که در نیمه نخست رخ داد، نظر خودشان را ارائه کردند. آنها معتقد بودند که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران باید به خاطر این خطا از بازی اخراج می شد.

معلول، سرمربی تیم ملی تونس نیز بعد از پایان بازی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر میزان مصدومیت بن عمر اعلام کرد که این آسیب دیدگی خیلی شدید نیست.

با این حال پخش تصاویری از برخورد شجاعی و بازیکن تونسی الاهلی عربستان و همچنین مصدومیت او باعث شده تا هواداران این باشگاه عربستانی به تیم ملی ایران و به ویژه مسعود شجاعی فحاشی کنند.

کامنت هایی از سوی طرفداران تیم عربستانی علیه تیم ملی و مسعود شجاعی ثبت شده که اکثرا توهین آمیز است و آنها به خاطر مصدومیت بازیکن تیمشان در این بازی ملی عصبانی هستند.

فحاشی شدید طرفداران تیم عربستانی به فوتبالیست محبوب ایرانی/عکس

فحاشی شدید طرفداران تیم عربستانی به فوتبالیست محبوب ایرانی/عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین