کد خبر: ۵۱۷۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

درخواست از سران یوفا: از ویدئو چک در فوتبال استفاده کنید

ستاره پرتغالی منچسترسیتی از سران یوفا درخواست کرد که فناوری بازبینی تصاویر در این لیگ مورد استفاده قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب آغاز شد و دو تیم راه یافته به نیمه نهایی شناخته شدند. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد برابر لیورپول قرار گرفت و ۲ بر یک از مهمانش شکست خورد. در این دیدار بازیکنان سیتی عقیده دارند داوری به ضرر آنها بودنه است و یک پنالتی و یک گل سالم آنها مورد قبول قرار نگرفت.

برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی بعد از این دیدار گفت: از حمایتی که هواداران در این دیدار از ما کردند بسیار تشکر می‌کنم. ما امشب بازی خوبی به نمایش گذاشتیم ولی نتوانستیم به آن چه شایسته آن بودیم برسیم. به لیورپول برای این برد تبریک می‌گویم و برای این تیم در مرحله بعد لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کنم. ما سال آینده هم در لیگ قهرمانان خواهیم بود و بار دیگر تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم. تنها خواهشی که از سران یوفا دارم این است که لطفا از سال آینده از فناوری بازبینی تصاویر VAR استفاده کنید.

او در ادامه گفت: از الان باید به فکر قهرمانی در لیگ برتر باشیم و بتوانیم پایان خوبی را برای امسال داشته باشیم تا برای سال آینده با قدرت بیشتر در رقابت‌ها حاضر باشیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین