کد خبر: ۵۴۱۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
اعلام آمادگی آذری جهرمی برای تشریح دولت الکترونیک برای جلوگیری از فساد

وزیر ارتباطات: باید اژدهای ۷ سر فساد را با ۱۳۰۰ امضای طلایی‌اش به مسلخ برد| آماده‌ام؛ اگر صداوسیما وقت دهد، فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا را برای مردم توضیح دهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت الکترونیک را اتصال فرآیندهای بین‌دستگاهی و امکان نظارت دستگاه‌ها بر یکدیگر دانست و برای تشریح نقش دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اعلام آمادگی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: باید اژدهای ۷ سر فساد را با همه ۱۳۰۰ امضای طلایی‌اش، به مسلخ برد. در کنار برخورد با مُفسد، این تنها راه باقی‌مانده برای اصلاح فرآیندهای فسادزاست؛ انباشت پرونده در دستگاه قضا و انتظار برخورد سخت، بعنوان تنها راه مبارزه با فساد، نه منطقی است و نه نتیجه مطلوب خواهد داشت.

‌وی همچنین با هشتگ «گزارش به مردم» و با اعلام آمادگی برای تشریح دولت الکترونیک در راستای جلوگیری از فساد بیان کرد: آماده‌ام؛ اگر سیمای ملی وقت کافی دهد، به تشریح این فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا پرداخته و برای مردم توضیح دهم، چگونه دولت الکترونیکی راهکاری برای جلوگیری از فساد است و چرا دولت الکترونیکی آن‌گونه که باید پیش نمی‌رود.

جهرمی خاطرنشان کرد: دولت الکترونیکی هم‌معنا با مکانیزاسیون امورات داخلی سازمان‌ها یا ایجاد یک وب‌سایت اطلاع‌رسانی یا احداث مرکز داده و خرید تجهیزات گران‌قیمت سخت‌افزاری برای دستگاه‌ها -که خود فسادی دیگر به حساب می‌آید- نیست. اتصال فرآیندهای بین‌دستگاهی و امکان نظارت دستگاه‌ها بر یکدیگر مطلوب نظر است.

منبع: ایسنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
خوب است اما به شرط این که میز گردی با بقیه متخصصین دولت الکترونیک داشته باشید و اساتید دانشگاهها و نیروهای امنیتی و قوه قضائیه نظارت داشته باشند تا بتوانند از خود در این خصوص دفاع کنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین