کد خبر: ۵۷۱۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
آگهی

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

از آنجایی که شرایط اخذ این نوع ویزای سرمایه‌گذاری در استرالیا نسبت به سایر ویزاهای این کشور ساده‌تر است، پزشکان، افراد دارای پروانه کسب و تجار معمولا این ویزا را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

اقتصاد قوی و با ثبات استرالیا این کشور را به عضو ثابت لیست اولین مقاصد سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است. افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری را دارند، می‌توانند با استفاده از انواع ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا، مانند ویزای ۱۸۸ (سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی در استرالیا)، اقامت این کشور را به‌دست آورند. برای اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری باید به دولت استرالیا اثبات کنید که در حال حاضر مدیر یک کسب و کار در کشور محل سکونت خود هستید و می‌توانید کسب‌وکار موفقی در استرالیا راه‌اندازی کنید.

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

از آنجایی که شرایط اخذ این نوع ویزای سرمایه‌گذاری در استرالیا نسبت به سایر ویزاهای این کشور ساده‌تر است، پزشکان، افراد دارای پروانه کسب و تجار معمولا این ویزا را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب می‌کنند.

شرایطی که برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا یا به عبارت دیگر اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری نیاز دارید عبارتند از:

-سن متقاضی اصلی این ویزا باید کمتر از ۵۵ سال باشد؛ (البته برخی ایالت‌های استرالیا در مواردی افراد بالای ۵۵ سال را هم قبول می‌کنند )

- حداقل گردش سرمایه‌ یا فروش سالانه‌ کسب و کارتان۵۰۰ هزار دلار استرالیا، در دو سال از چهار سال اخیر باشد؛

-حداقل ۸۰۰ هزار دلار استرالیا (شامل اموال منقول و غیرمنقول) سرمایه داشته باشید؛

- سابقه کاری موفقی داشته باشید؛ ویزای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی استرالیا دارای مزایای بیشماری است که از جمله آنها میتوان به این موارد اشاره نمود:

-برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا داشتن مدرک تحصیلی الزامی نیست.

- برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا نیازی به داشتن مدرک زبان نمیباشد و متقاضی بعد از ورود میتواند در دوره‌های زبان که در استرالیا برگزار می‌شوند شرکت کند و از این طریق سطح زبان خود را تقویت نماید.

-مدت زمان اخذ ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا طولانی نیست و معمولا در طی یکسال تا یکسال و نیم می‌توان این ویزا را دریافت کرد.

-نیازی به انتقال سرمایه قبل از اخذ ویزا یا به محض ورود به استرالیا نمیباشد بلکه به متقاضی حدود دو سال فرصت تحقیق و بررسی داده میشود تا با بازار اقتصادی استرالیا آشنا شده و پس از حصول اطمینان نسبت به انتقال سرمایه اقدام نماید.

-برای تعیین مبلغ سرمایه‌گذاری بر اساس بودجه افراد گزینه های متفاوتی وجود دارد و بسته به ایالتی که شخص برای راه اندازی کسب و کار انتخاب می‌کند می‌تواند بین 200 تا 500 هزار دلار سرمایه انتقال دهد.

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

با توجه به سیاست‌های دولت در زمینه‌ی جذب سرمایه و نیروهای متخصص برای اشتغال، این کشور هرساله مهاجران بسیاری می‌پذیرد که در میان آنها تعداد بسیاری ایرانی هستند. اما چرا مهاجرت به استرالیا؟

• نظام آموزشی پیشرفته و کارا

• بازار کار پویا با دستمزدهای عالی

• آب و هوای عالی

• بالا بودن سطح استاندارهای زندگی

• جامعه چند فرهنگی و مهاجرپذیر

موارد بالا تنها بخشی از مزایای استرالیا نسبت به سایر کشورها میباشد. وضعیت اقتصاد در استرالیا بسیار ایده آل و نرخ بیکاری نیز در این کشور بسیار پایین است. بسیاری از زمینه‌های شغلیِ متنوع در استرالیا نیاز به نیروهای کاری متخصص و حرفه‌ای دارند. لذا استرالیا انتخاب بسیار مناسبی برای مهندسان یا افرادیست که در حرفه یا زمینه‌های کاری در صنایع مختلف، دانش و تجربه دارند. این افراد می‌توانند با اخذ ویزای کار استرالیا یا ویزای تخصص و مهارت استرالیا به این کشور مهاجرت کرده و شغل مناسب خود را پیدا کنند.

برای مهاجرت به استرالیا از طریق اخذ ویزای کار استرالیا یا ویزای تخصص و مهارت متقاضی باید حداقل 65 امتیاز داشته باشد. آیتم‌های امتیاز آور عبارتند از:

1- سن (حداکثر امتیاز: 30)

2- مدرک و مقطع تحصیلی (حداکثر امتیاز: 20)

3- سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی (حداکثر امتیاز: 15)

4- مهارت در زبان انگلیسی (حداکثر امتیاز: 20)

5- امتیاز همسر (در صورت واجد شرایط بودن حداکثر امتیاز: 5)

شایان توجه است که اداره مهاجرت استرالیا از نوامبر سال جاری (2019) تغییراتی در سیستم امتیازبندی ویزای تخصص و مهارت (ساب کلاسهای :189-190-489) را اجرایی می‌نماید که عبارتند از:

-امتیاز همسر از 5 به 10 افزایش خواهد یافت.

- امتیاز اسپانسر ایالتی، منطقه‌ای یا خانوادگی برای ساب کلاس 489 از 10 به 15 افزایش خواهد یافت.

-امتیاز دارندگان برخی از مدارک در رشته‌های STEM* به 10 امتیاز افزایش خواهد یافت.

STEM:Science, Technology, Engineering and Mathematics

-10 امتیاز اضافه به افراد مجرد تعلق خواهد گرفت.

-به افراد متاهلی که همسر آنها آیلتس 6 (یا مدارک زبان معادل با این نمره) داشته باشد 5 امتیاز اضافه تعلق میگیرد.

چنانچه امتیازات افراد یکسان باشد اولویت دریافت دعوتنامه از اداره مهاجرت استرالیا به شرح ذیل خواهد بود:

-افرادی که همسر آنها دارای اسسمنت مثبت میباشد و سن زیر 44 سال دارد.

-افراد مجرد

-افرادی که همسر آنها دارای آیلتس 6 (یا مدارک معادل) است ولی دارای اسسمنت نمی‌باشد یا سن وی بالاتر از 44 سال است.

-افرادی که همسر آنها قادر به ارائه اسسمنت و مدرک زبان نمی‌باشد.

پیش از دریافت دعوتنامه هر متقاضی باید نسبت به ارزیابی سوابق تحصیلی و شغلی خود متناسب با رشته تحصیلی توسط ادارات ارزیابی مربوطه، اقدام نماید و سن کمتر از 44 سال داشته باشد.

مزایای ویزای تخصص و مهارت استرالیا عبارتند از:

• به‌صورت دائم در استرالیا اقامت داشته باشید.

• در استرالیا کار کنید و درس بخوانید.

• از خدمات بهداشت و درمان رایگان (بیمه مدیکر)بهره‌مند شوید.

• برای اخذ اقامت دائم استرالیا اسپانسر اقوام واجد شرایط شوید.

• برای پنج سال به استرالیا رفت‌وآمد داشته باشید.

• در صورتی که واجد شرایط باشید، برای شهروندی استرالیا درخواست بدهید.

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

چنانچه قصد مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری یا از طریق کار را دارید با وکلا و مشاورین مجرب یونیک ویزا تماس بگیرید و به صورت رایگان شرایط خود را بررسی نمایید. وکلای گروه مهاجرتی یونیک ویزا عضو سازمان MARA و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا بوده و آماده‌ی ارائه‌ی کلیه خدمات مشاوره‌ای و پشتیبانی در خصوص انواع ویزاهای استرالیا از جمله سرمایه‌گذاری، تخصص و مهارت، کار و ... می‌باشند. به یاد داشته باشید در پروسه مهاجرت به استرالیا کمک گرفتن از افرادی که وکیل مهاجرت به استرالیا نیستند و آموزش صحیح در این راستا ندیده‌اند ممکن است منجر به نقص در پرونده مهاجرتی و کاهش شانس دستیابی به ویزای استرالیا گرد و باعث اتلاف زمان و هزینه متقاضی گردد.

راه‌های ارتباطی با یونیک ویزا:‌ www.uniquevisa.net

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
2
0
گذاشتن اگهی در اطراف سایت و همه گوشه و کنار ان کافی نیست که حالا به عنوان خبر اگهی میگذارید؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین