کد خبر: ۵۸۰۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

با رفتار ناپسند کارمندان آبیک در برابر مردم مماشات نمی‌کنیم

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به رفتار ناپسند برخی کارمندان ادارات با مردم گفت: سال آینده اگر مردم نارضایتی از این اداراتی که مدیران آن اطلاع دارند، داشته باشند مماشات نمی‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
شهرام احمدپور در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار کرد: لازم است در زمینه خدمات سفر مسئولان شهرستان آبیک تمام تجهیزات و امکانات ادارات خود را به میدان آورند و تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود را به کارگیرند.

وی افزود: لازم است مدیران به همراه معاونان ادارات خود در ایام نوروز تقسیم کار داشته باشند و یک نیمه از تعطیلات را در ادارات حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: کشاورزان در فشار معیشتی و اقتصادی قرار دارند و با توجه به پخته کردن بند خ ماده 33 توسط دولت، لازم است در زمینه استمهال وام‌های کشاورزان بانک‌ها مساعدت لازم را داشته باشند این در حالی است که عمده وام‌ها بیش از 400 تا 500 میلیون ریال است.

احمدپور اضافه کرد: با تامین مواد اولیه واحدهای شهرک صنعتی کاسپین شهرستان آبیک، امسال نسبت به سال گذشته تعدیل نیروها کمتر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولانی که در جلسه هماهنگی سفر معنوی اردوی راهیان نور به مسئولان برگزاری این سفر تعهد داده‌اند باید جامه عمل بپوشانند درغیر این صورت نباید تعهد می‌کردند.

این مسئول اشل ارزیابی مدیران را بسیار مطلوب دانست و بیان کرد: باید با رضایتمندی ارباب رجوع در ادارات، باری از دوش مردم برداریم.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به رفتار ناپسند برخی کارمندان ادارات با مردم افزود: سال آینده اگر مردم نارضایتی از این اداراتی که مدیران آن اطلاع دارند، داشته باشند و دست‌اندازی شود و کار مردم انجام نشود مماشات نمی‌کنیم و بدون نگاه سیاسی، حزبی، جناحی برخورد لازم صورت گرفته و تکلیف با مدیر اداره مشخص می‌شود.

احمدپور یادآور شد: برای ایام عید 93 تن سیب و پرتقال به نرخ دولتی به شهرستان آبیک اختصاص یافته که از میزان، 53 تن پرتقال و 40 تن سیب بوده است و اگر درایام نوروز با کاستی در زمینه میوه مواجه شویم 30 درصد میوه به نرخ دولتی دراین شهرستان توزیع می‌شود.

ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین