کد خبر: ۵۸۲۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

توقیف 3 شناور صید ترال در آب‌های خلیج‌فارس

فرمانده‌ی منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران از توقیف هفت تن ماهی قاچاق در حال انتقال به کشورهای حوزه خلیج‌فارس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار منصور روانکار درباره جزئیات توقیف شناورهای صیادی متخلف در آب‌های عسلویه، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مهم نیروی دریایی سپاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صید ترال (صید ماهی به وسیله تورهای قیف مانندی که در سطح دریا توسط شناور کشیده می‌شود) در خلیج‌فارس است.
 
وی افزود: در راستای این ماموریت شناورهایی که اقدام به صید آبزیان به صورت ترال می‌کنند ضمن توقیف شناور و صید آنها، به دستگاه قضا توقیف 3 شناور صید ترال در آب‌های خلیج‌فارسمعرفی می‌شوند.

فرمانده‌ی منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی و همچنین همکاری بسیج دریایی سه فروند شناور صیادی در حال صید ترال آبزیان در آب‌های میانی خلیج فارس رهگیری، بازرسی و توقیف شد که در این عملیات 20 خدمه ایرانی و خارجی بازداشت و هفت تن ماهی قاچاق این شناورها نیز توقیف شد.

سردار روانکار عنوان کرد: متخلفان قصد انتقال این محموله ماهی غیرمجاز به کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشتند که دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: این ماهی‌ها به قیمت تعاونی، در بازار و میان مردم شهرستان عسلویه توزیع شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده‌ی منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید برای مقابله با قاچاق و صید غیرمجاز ترال عزم جدی داشته باشند، از مردم و قشر زحمت‌کش جامعه صیادی نیز انتظار داریم که با متخلفان و قاچاقچیان همکاری نکنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین