کد خبر: ۵۸۳۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

رئیس کمیته امداد: علیرغم تبلیغات معاندین، کمک مردم در روزهای اخیر بیشتر شد

رئیس کمیته امداد گفت: به رغم تلاش‌های معاندین، مردم در روزهای اخیر کمک‌های بیشتری برای ارسال به مناطق سیل زده از طریق این نهاد انجام داده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
«سید پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان به اینکه این چندمین بار است که شیطنت‌های معاندین تکرار می‌شود افزود: دلیل این شیطنت‌ها هم آن است که مردم به کمیته امداد اعتماد دارند کمک‌ها و امانات خود را به این نهاد می‌سپارند و کسانی هم که این شایعات را دامن می‌زنند بیشتر معاندین خارج نشین هستندکه دوست ندارند این کمک‌ها صورت بگیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به آسیب ها، مصیبت‌ها و خسارت‌های مردم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت:: در حالی که دل مردم به درد آمده و می‌خواهند کمک کنند معاندین می‌آیند و با شایعات وسوسه انگیز می‌خواهند مانع از کمک رسانی‌ها شوند، ولی به جایی نمی‌رسند.

فتاح افزود: یک روز لبنان، یک روز غزه و روز دیگر عراق را مطرح می‌کنند و دقیقا هر زمانی که شور مردم اوج می‌گیرد و برای کمک به میدان می‌آیند آن‌ها هم این شایعات را مطرح می‌کنند، اما مردم عزیز ایران ما را مورد اعتماد خودشان می‌دانند و ما اطمینان داریم صدقات، انفاقات و کمک‌های مردم ذره‌ای شرعا حتی از این شهر به آن شهر نمی‌تواند جابجا شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: مردم عراق و لبنان نیازی به کمک‌های ما ندارند، چون آن‌ها خودشان کمیته امداد و درآمد دارند ما در واقع کمیته امداد را در آنجا ایجاد کردیم و افتخار ماست که در خیابان‌های بغداد، بیروت، صور و صیدا، کربلا، نجف و کاظمین صندوق‌های کمیته امداد به زبان عربی وجود دارد و مردم کمک‌های خود را برای مردم خودشان جمع آوری می‌کنند.

فتاح با تاکید بر اینکه عراق یک کشور ثروتمند و دارای نفت است و لبنان هم با درآمد بالا نیازی به کمک‌های ما ندارد گفت: عین مدل کمیته امداد در این کشورها راه افتاده است و اصلا نمی‌تواند این کمک‌ها منتقل شود و ما هم شرعا و عرفا این کار را نمی‌کنیم.

وی افزود: مردم عزیز ایران خاطرشان جمع باشد این‌ها فقط یک شیطنت و وسوسه‌ای است که دارد صورت می‌گیرد و البته تاثیر آن هم اینست که این کمک‌ها در چند روز اخیر بیشتر شده است.

فتاح گفت: دفعات قبل هم هر قدر معاندین از این حرف‌ها زدند مردم فهیم ما با درک بالایی که دارند و منشا خارجی و وابستگی این عده را می‌شناسند بیشتر به کمیته امداد کمک کردند.

آبنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
خوب حالا که درآمدتون بیشتر شده دیگه کمک کنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین