کد خبر: ۵۹۲۵۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
پوشش گسترده قتل همسر شهردار اسبق تهران شنیع ترین اقدام ممکن بود

انتقاد شدید عضو مجلس خبرگان از صداوسیما بخاطر پوشش قتل همسر نجفی

عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد صریح از رسانه ملی در پوشش گسترده و تمرکز بیش از حد بر روی حادثه قتل همسر شهردار اسبق تهران تاکید کرد که این اقدام صدا و سیما و سیاسی جلوه دادن آن کاری زشت و دور از عقل، تدبیر و در عین حال شنیع ترین اقدام ممکن بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت مرحوم سرهنگ نوذر قدیمی در یاسوج اظهار داشت: چنانچهانتقاد شدید عضو مجلس خبرگان رهبری از صداوسیما بخاطر پوشش گسترده قتل همسر نجفی رسانه‌های مجازی به این موضوع می‌پرداختند، جای گله نبود زیرا شخصی هستند و از بودجه بیت المال اداره نمی‌شوند.

سرهنگ قدیمی از مدافعان حرم و پاسداران بازنشسته در شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه وبویراحمد روز سه شنبه هفته جاری در مسیر جاده بابامیدان - شیراز در سانحه تصادف رانندگی در گذشت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک اتفاق شخصی افتاده و همسری همسرش را کشته و اتفاقات مشابه این حادثه نیز فراوان است.

وی یادآور شد: این افتخاری نبوده که این گونه جار زده می‌شود اگر پخش گسترده خبر این حادثه از رسانه ملی برای خدا بوده خداوند که خواسته است گناهان شخصی را باید پنهان کرد.

آیت الله ملک حسینی ابراز داشت: نباید قتل را عرفی کنند و بسیاری از رفتارهای زشت را عادی جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: حتی تکرار و نشان دادن رفتار عادی یک قاتل شنیع‌ترین اتفاقی است که ممکن است بیفتد.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه انتظار می‌رفت مساله شخصی و خانوادگی، شخصی بماند، اظهار داشت: اگر هدف سیاسی و برای آبرو بردن یک جبهه‌ای است که البته کاری ضد اخلاقی‌تر و زشت‌تر است.

وی گفت: من هر چه فکر کردم که در این شب‌های پرفیض قدر، این چه گزارشی است که مدام و به طور گسترده در شبکه‌های تلویزیونی به مردم ارائه می‌دهند، خودم هم نفهمیدم افزود: در شب قدر ذهن‌هایی که باید آماده دعا شوند، معطوف به یک حادثه شخصی شد که ربطی به هیچکدام از ما و ربطی به سیاست، کشور و جامعه مان نداشت اما در شبکه‌های مختلف صداوسیما اینگونه برجسته شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر هدف رسانه ملی از پوشش خبری این حادثه مدیریت فضای مجازی هم باشد راهش پرداختن گسترده نیست و یک شبکه یک بار خبر می‌داد و تمام می‌شد.

آیت الله ملک حسینی گفت: خدا کند به این موضوع پایان داده شود وگرنه این حرکت یک بداخلاقی زشت را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: در امر به معروف و نهی از منکر متجاهر را نصیحت می‌کنند و به بقیه جار نمی‌زنند که این گناه رخ داده است، او را ارشاد می‌کنند، آرام و درگوشی به او می‌گویند که چنین عملی زشت و برخلاف عرف، شرع و یا عقل و منطق است نه اینکه بیایند به راحتی با شخص قاتل مصاحبه کنند و این مصاحبه را نیز مکرر برای مردم پخش و بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه هیچکس حق ندارد گناه خود را در برابر دیگران بیان کند، اظهار داشت: این مسایل جزو رسالت های شرعی است که باید به گونه ای شایسته در جامعه نهادینه و عملیاتی شوند.

آیت الله ملک حسینی گفت: ارائه گزارش از این اتفاق زشت و البته شخصی و خانوادگی موجب ساده سازی قتل می‌شود و نشان دادن اسلحه به مخاطب هیچ دلیل منطقی و قابل توجیهی ندارد.

وی گفت: این حادثه یک عبرت است برای کسانی که مدعی عقل، درک و شعور و دین و ایمان هستند و اینکه سال‌ها پاکی و ایمان و سیاست و قدرت و سال‌ها حضور در عرصه‌های مختلف هیچ ارزشی برای لحظات پایان عمرمان ندارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید از خداوند بزرگ عاقبت خیر طلب کرد و از این گونه اتفاقات عبرت گرفت.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین