کد خبر: ۵۹۸۵۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
نماينده مردم اهواز در مجلس:

ركوردشكني سايپا در توليد اميد را به صنعت خودرو افزايش داد

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: شكسته‌شدن ركورد توليد در سايپا در ماه‌هاي اخير، اميدها را نسبت به صنعت خودرو افزايش داده است.
آفتاب‌‌نیوز :

جواد كاظم‌نسب افزود: سايپا در كنار افزايش توليد، بايد با تلاش بيشتر نسبت به كاهش قيمت‌ها و تنظيم بازار خودرو اقدام كند.

به گفته وي خودروسازان در حال حاضر با مشكلات زيادي در زمينه تأمين قطعات و ساير موانع و محدوديت‌ها مواجه هستند اما با وجود اين مسائل، بايد براي جلب رضايت مشتريان و خريداران تلاش كنند.

وي استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي را عامل نجات صنعت خودرو از وابستگي دانست و ادامه داد: خودروسازان به‌ويژه سايپا بايد با ايجاد ارتباط گسترده‌تر با شركت‌هاي ايراني، در راه بومي‌سازي قطعات خودرو گام بردارند.

كاظم‌نسب با اشاره به اهميت صنعت خودرو و قطعه‌سازي كشور گفت: اين صنايع در زمينه اشتغال كاركنان، نقش مهم و اساسي ايفا مي‌كنند و بايد براي حفظ آن‌ها سرمايه‌گذاري و حمايت بيشتري صورت گيرد.

نماينده مردم اهواز در مجلس تصريح كرد: در اين صنايع نيازمند استفاده از دانش روز جهاني و توسعه همكاري با شركت‌هاي خارجي جهت الگوبرداري و پياده‌سازي روش‌هاي نوين مديريتي هستيم.

وي سياست‌هاي اخير وزارت صنعت، معدن و تجارت را در بهبود شرايط صنعت خودرو مؤثر دانست و گفت: اين وزارت‌خانه به‌عنوان متولي اصلي فعاليت‌هاي صنعت خودرو، بايد با سياست‌گذاري بيشتر و دقيق‌تر در آينده، روند توسعه اين صنعت را دنبال كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
تورو خدا اینقدر دروغ ننویسید سایپا خودرو ثبت نامی مردم رو نمیده. مثلا تحویل فوری بوده قبل از عید ثبت نام کرده هیچ خودرویی تحویل نداده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
به فکر تولید بی کیفیت نباشند به کمیت فکر میکنید الان مدتی است ماشین نو ساینا قطعه اش خراب شده نمایندگی میگه نداریم منتظر بمان میاد خدا میداند کی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین