کد خبر: ۶۰۵۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

قم دارای کمترین فساد مالی و اخلاقی در کشور؟

رییس کل سابق دادگستری قم گفت: قم دارای کمترین تخلفات و آلودگی‌های مادی و اخلاقی در ادارات و دستگاه‌های قضایی است و همچنین میزان تخلفات در استان قم بسیار پایین تر از استان‌های دیگر است.
قم دارای کمترین فساد مالی و اخلاقی در کشور؟
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری قم عنوان کرد: محیط در اقدامات و تصمیم گیری‌ها بسیار اثرگذار است و فضای معنوی قم در فهم قضات بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه درک عمیق حقوقی در میان قضات استان قم وجود دارد، افزود: آرای صادر شده توسط قضات قم، نشان دهنده این درک بالای حقوقی آنان است و فضای معنوی قم در این موضوع بسیار اثرگذار است.

رییس کل سابق دادگستری قم بیان کرد: قم دارای کمترین تخلفات و آلودگی‌های مادی و اخلاقی در ادارات و دستگاه‌های قضایی است و همچنین میزان تخلفات در استان قم بسیار پایین تر از استان‌های دیگر است.

وی ادامه داد: تعامل مدیران و مسئولان استانی در قم از شاخص‌های این استان است، یک نگرش واحد برای پیشرفت و توسعه استان قم در میان مسئولان استانی وجود دارد.

خلیلی تصریح کرد: در استان قم افکار بسیار بزرگی وجود دارد و به همین دلیل، مدیریت در قم، سهل و آسان است؛ دستگاه قضایی همواره مورد حمایت مراجع و علما بوده است و این موجب شد تا کار در استان قم آسان شود.

وی اضافه کرد: حمایت مراجع در استان قم، از دلایل مهم پیشرفت است و راهنمایی و ارشادات آنان در پیشبرد امور بسیار اثرگذار است.

رییس کل دادگستری گیلان اظهار کرد: در استان قم 1378 برنامه عملیاتی در قم اجرایی شد و بر اساس این برنامه‌ها، راهبردهای کلانی تبیین شد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم افتخار است و بسیار خوشحالم که راه خدمت برای من همچنان باز است و می‌توانم در یک استان دیگر به مردم خدمت کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
5
0
این نشون میده پایداری به دین و قوانین اسلام چقدر به نفع عموم مردم جامعه است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین