کد خبر: ۶۰۷۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا/سکه وارد کانال ۳ میلیون تومان شد

یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: کاهش ارزش ارز و افت تقاضا در بازار طلا و سکه، ارزش هر قطعه سکه تمام را به کمتر از ۴ میلیون تومان رسانده است.
کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا/سکه وارد کانال ۳ میلیون تومان شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا کشتی آرای در رابطه با قیمت‌ طلا و انواع سکه در روز جاری گفت: قیمت سکه تمام طی معاملات روز جاری به کمتر از ۴ میلیون تومان رسیده و این در حالی است که حباب سکه تمام تخلیه شده و بدون حباب است.

این کارشناس بازار طلا و سکه خاطرنشان کرد: کاهش قیمت طلا و سکه در حالی رقم خورده که در معاملات روز جاری در سطح جهانی ارزش انس جهانی طلا نسبت به روز گذشته روند صعودی به خود گرفته و در کنار آن ارزش ارز به ویژه دلار در بازار داخلی نیز نزولی بوده است.

وی تاکید کرد: میزان عرضه و تقاضا در روز جاری تغییر قابل توجهی داشته و از میزان تقاضا کاسته و بر میزان عرضه افزوده شده است و عموما در بازار خواهان عرضه سکه خود هستند.

کشتی آرای با اشاره به اینکه نزدیکی به ایام محرم عامل کاهش تقاضا در بازار می‌شود، گفت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، سکه تمام طرح جدید ۴ میلیون، نیم سکه ۲ میلیون و ۹۰ هزار، ربع سکه ۱ میلیون و ۲۹۰ هزار، سکه یک گرمی ۹۲۰ هزار، هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۱ میلیون و ۷۶۵ هزار و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار، ۴۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
3
کشتی ارا مسخره مردم می کند با قیمت اعلام کردن دستوریش شماکه ... کاره ای نیستی چرا خودت قاطی دستوری ها می کنی روزحساب وباز خواست همین اقایون دستور دهنده همه چیز گردن تو می اندازند اگر وجدان داری خودت بکش کنار تا گناه کار نباشی روز حساب می شوی فدای مدیران بی کفایت وناکار امد والله پشیمون می شی این اخر عمری برات بد می شود هدف اقایون حفظ مقام است نه دلسوز مردمند اگرنه اقتصاد را فدای مقام خود نمی کردندوتا حالا درست کرده بودند فکرنکنید مردم ...ساده همچی می دانند هدفتان از قیمت گذاری دستوری چیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین