کد خبر: ۶۰۷۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶

تجلبل از خانواده شیخ زکزاکی در یزد+عکس

خانواده ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه پنجشنبه‌شب در آیین اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در حسینیه امیرچخماق یزد تجلیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در این مراسم که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد ، رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار برگزار شد با اهدا لوحی از فداکاری و صبر و مقاومت این خانواده و شیخ زکزاکی قدردانی شد.

همچنین در این آئین از خانواده‌ محمدخانی از شهدای مدافع‌حرم، خانواده شهید آیت‌الله صدوقی و آیت‌الله فقیه خراسانی تجلیل و از مهر یزد، حسینیه ایران رونمایی شد.

همچنین رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی در آئین اختتامیه اجلاس یادشده گفت: اقتدار و عزت ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی در گرو پیروی از سیره و اهداف نهضت سرخ حسینی است.

تجلبل از خانواده شیخ زکزاکی در یزد+عکس

عبدالعلی علی‌عسکری افزود: برگزاری اجلاس پیرغلامان نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین مردم و جوانان دارد.

وی ادامه داد: ایستادگی مردم و پیروی از انقلاب سومین امام شیعیان جهان تداوم موفقیت و غلبه بر استکار جهانی است و باید این هدف و راه ادامه یابد.

این مسئول اظهار داشت: بقای شیعه به برگزاری مراسم امام حسین (ع) و عزاداری و تمسک به ارزش‌های ولایی و انقلابی بستگی دارد.

علی عسکری تصریح کرد: تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام ادامه دارد و می‌توان با برگزاری این اجلاس‌ها و برنامه‌های ارزشی در مقابل آنها ایستادگی کرد.

وی بیان داشت: رمز موفقیت ما به خاطر ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و ما این درس را از امام حسین (ع) فرا گرفته‌ایم.

هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی صبح امروز در سالن همایش های کریاس پالاس شهر میبد با حضور بیش از ۸۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر کشور و ۴۵ پیرغلام بین‌المللی از ۲۵ کشور دنیا به مدت ۲ روز در شهرهای میبد و یزد برگزار شد.

استان یزد یک هزار هیات مذهبی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین