کد خبر: ۶۰۹۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

«مسی»؛ حسرتی که به دل «ونگر» ماند

سرمربی اسبق باشگاه آرسنال در تازه‌ترین مصاحبه خود با یادآوری داستان مذاکره با بارسلونا برای خرید «لیونل مسی»، از دست دادن شانس داشتن جادوگر آرژانتینی را یکی از بزرگ‌ترین حسرت‌های دوران حرفه‌ای خود دانست.
«مسی»؛ حسرتی که به دل «ونگر» ماند
آفتاب‌‌نیوز :

«آرسن ونگر» که ۲۲ سال هدایت توپچی‌های شمال لندن را بر عهده داشت، می‌گوید یکی از بزرگ‌ترین حسرت‌های وی ناکامی در امضای قرارداد با مسی و ناتوانی در متقاعد کردن ستاره آرژانتینی به آمدن به لیگ برتر جزیره بوده است.

مرد فرانسوی که پیش از قطع همکاری با آرسنال، در ۱۲۳۵ بازی روی نیمکت توپچی‌ها نشست و در دوران حضور خود در انگلیس با کسب ۷۰۷ بُرد آمار ۵۷.۲ درصد پیروزی را در کارنامه خود ثبت کرد، در مصاحبه‌ای تفصیلی با «بی‌این اسپورتس» و در زمان اذعان به از دست دادن فرصت امضای قرارداد با جادوگر آرژانتینی، به وضوح آزرده‌خاطر بود.

وی داستان خود را درباره این موضوع اینگونه آغاز کرد: هر انسانی در زندگی حسرت‌ها و کارهای ناتمامی دارد که باید با آنها کنار بیاید و برای من «مسی» یکی از آن حسرت‌ها است.

«مسی»؛ حسرتی که به دل «ونگر» ماند

ونگر ادامه داد: در سال ۲۰۰۳ ما با «سسک فابرگاس» قرارداد بستیم و همزمان با لیونل مسی هم که در آن برهه در تیم جوانان بارسا عضویت داشت و هنوز به ستاره‌ای که حالا می‌شناسیم، بدل نشده بود، وارد مذاکره شدیم؛ درست زمانی که آرسنال باشگاهی به بزرگی بارسلونا بود و ما به عنوان بخشی از استراتژی نقل و انتقالاتی خود قصد داشتیم با جذب جوانان مستعد تیمی قدرتمند و پر از نیروی جوانی بسازیم.

سرمربی کهنه‌کار فرانسوی در حالی که لحنی حاکی از حسرت داشت، افزود: با مسی، «جرارد پیکه» و فابرگاس که در آن روزهایِ شکوفایی، پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشتند، می‌توانستیم تیم بزرگی داشته باشیم؛ پیکه و فابرگاس به انگلیس آمدند اما مسی در اسپانیا ماند؛ بله حقیقت دارد، ما به خرید او علاقه زیادی داشتیم اما مسی حالا ستاره‌ای است فرسنگ‌ها دور و دست‌نیافتنی...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین