کد خبر: ۶۱۰۰۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
تبلیغات

اقامت کانادا و اروپا از طریق تمکن مالی

اقامت از طریق تمکن مالی مزیت‌های زیادی برای متقاضیان دارد و به همین دلیل افرادی که تمکن مالی خوبی دارند، این روش را برای مهاجرت به کانادا انتخاب می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

اخذ اقامت از طریق تمکن مالی یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرتی بوده و افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند می‌توانند از این طریق به اروپا و کانادا مهاجرت می‌کنند.

اقامت کانادا از طریق تمکن مالی

یکی از امن‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق تمکن مالی است و متقاضیان بعد از اثبات تمکن مالی خود می‌توانند اقامت کشور کانادا را دریافت کنند. اقامت از طریق تمکن مالی مزیت‌های زیادی برای متقاضیان دارد و به همین دلیل افرادی که تمکن مالی خوبی دارند، این روش را برای مهاجرت به کانادا انتخاب می‌کنند. یکی از مهمترین مزیت‌های این روش این است که نیازی نیست افراد سرمایه خود را از کشور خارج کنند و با سرمایه ایی که در کشور خود دارند می‌توانند اقامت کانادا را بگیرند. متقاضیان برای اخذ اقامت کانادا از طریق تمکن مالی، باید تاییدیه ایی از بانک داشته باشند و با داشتن آن نشان می‌دهند که از تمکن مالی خوبی برخوردار بوده و می‌توانند هزینه‌های زندگی خود را در کانادا پرداخت کنند. متقاضیان می‌توانند گواهی تمکن مالی را از تمام بانک‌های موجود در کشور دریافت کنند و از طریق آن به سفارت مراجعه کنند.

اقامت کانادا و اروپا از طریق تمکن مالی

افرادی که از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی به کشور کانادا مهاجرت می‌کنند، اجازه کار در این کشور را ندارند، ولی باید قادر به پرداخت تمام هزینه‌های زندگی خود باشند و اثبات کنند که در پرداخت این هزین‌ها با مشکلی مواجه نمی‌شوند. در این روش مهاجرتی افراد متقاضی باید با مدارکی که دارند، ثابت کنند که از تمکن مالی خوبی در کشورشان برخوردارند. این افراد نیازی به خارج کردن سرمایه از کشور خود ندارند و فقط در صورتی که تمایل به سرمایه گذاری در این کشور داشته باشند، باید سرمایه خود را به کشور کانادا انتقال دهند. اخذ اقامت کانادا از طریق تمکن مالی در مقایسه با بقیه روش‌های اخد اقامت، ریسک کمتری به همراه دارد و به این ترتیب دلیل متقاضیانی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند، ترجیح می‌دهند با این روش به کشور کانادا مهاجرت کنند. در حقیقت افراد متقاضی با دارا بودن اسناد ملکی مورد نیاز و همچنین حساب بانکی در کشور خود، می‌توانند از طریق تمکن مالی اقامت دائم این کشور را بگیرند و برای همیشه به این کشور مهاجرت کنند.

در روش مهاجرت به کانادا از طریق تمکن مالی افراد متقاضی باید ثابت کنند که بدون این که نیازی به کار در این کشور داشته باشند، می‌توانند بدون مشکل تمام هزینه‌های زندگی خود را پرداخت کنند. به طور کلی افراد متقاضی با ارائه سند ملکی و حساب بانکی که در کشور خود دارند، می‌توانند به کشور کانادا مهاجرت کرده از طریق تمکن اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یکی از روش‌های مهاجرت به اروپا بوده و متقاضیان می‌توانند با این روش به اروپا مهاجرت کنند. در سال‌های اخیر بسیاری از افراد از این طریق به کشور‌های اروپایی مهاجرت می‌کنند و با توجه به این که این روش یکی از روش‌های مطمئن و بی دردرسر است، افرادی که تمکن مالی خوبی دارند از این روش مهاجرتی برای اخد اقامت اروپا استفاده می‌کنند. متقاضیان باید به دولت اروپا ثابت کنند که بدون کار کردن در اروپا قادر به پرداخت هزینه‌های خود خواهند بود و نیازی به کار کردن در این کشور ندارند.

افراد متقاضی بعد از ارائه مدارک مالی خود می‌توانند اقدامات دیگر را برای اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی انجام دهند. سفارت بعد از بررسی مدارک متقاضیان و بعد از این که اطمینان پیدا کرد که افراد متقاضی قصد کار کردن در این کشور را ندارند، با اقامت آن‌ها موافقت کرده و و به آن‌ها اجازه زندگی در اروپا را می‌دهد. زمانی که متقاضیان اثبات می‌کنند که هزینه‌های زندگی آن‌ها از کشور خودشان تامین می‌شود و در پرداخت هزینه‌های روزمره زندگی با مشکل مواجه نمی‌شوند، می‌توانند اقامت کانادا را گرفته و به کشور‌های اروپایی مهاجرت کنند. متقاضیان با اثبات تمکن مالی خود به دولت، می‌توانند در تمام کشور‌های حوزه شنگن اقامت خود را دریافت کنند.

اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یکی از سریع‌ترین روش‌های اخذ اقامت بوده و افراد متقاضی می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان، اقامت خود را دریافت کرده و به اروپا مهاجرت کنند. یکی از مهمترین مزایای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی این است که متقاضیان نیازی به پرداخت مالیات ندارند و نباید ماهیانه مالیات پرداخت کنند. در روش اقامت اروپا از طریق تمکن مالی افراد متقاضی نیازی به ارائه مدرک زبان خارجی ندارند و این امر برای افرادی که به زبان تسلط ندارند مزیت بزرگ و قابل توجهی محسوب می‌شود. از دیگر مزایای این روش این است که افرادی که از این طریق اقامت اروپا را اخذ می‌کنند، می‌توانند به راحتی به کشور‌های حوزه شنگن رفت و آمد کرده و در این کشور‌ها زندگی کنند. متقاضیان با این روش از تمام مزایای زندگی و شهروندی در اروپا بهره مند می‌شوند و همچنین و می‌توانند از بیمه‌های درمانی معتبر اروپا استفاده کنند.
بسیاری از افراد ازطریق تمکن مالی ویزای تحصیلی دریافت می‌کنند و از این طریق اقامت اروپا را دریافت می‌کنند. به طور کلی دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به کشور‌های اروپایی مهاجرت می‌کنند، باید به دولت نشان دهند که توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه‌های تحصیلی خود را دارند و می‌توانند هزینه‌های تحصیل و سایر هزینه‌های زندگی خود را پرداخت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
الان دقیقا منظورتون چیه؟
ل ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
تمکن مالی یعنی چقدر تقریبا!
حسن کهوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
سلام برای اقامت اروپا از طریق تمکن مالی چه میزان سرمایه دربانک برای خانواده ۴نفره لازم است وشرایطش وهزینه هاش به چه میزانه ممنون
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین