کد خبر: ۶۱۱۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

عامل بحران بازار چادر مشکی چیست؟

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «جریانی مرموز در گرانی بازار چادر مشکی نقش دارد»، گفت: در این‌باره اگر تقصیری وجود دارد باید مقصر شناسایی شده و در صورتی که تهدید خارجی را شاهد هستیم باید با آن مقابله کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام احد آزادی خواه با اشاره به مشکلات بازار چادر مشکلی و گرانی در این بازار گفت: جریان مرموزی در کار است که برخی مقدسات ما را تضعیف کند، چرا در میان این همه کالا چادر مشکی باید با این بحران مواجه شود؟

وی افزود: یکی از نمایندگان در مجلس به گران شدن چادر برای ترویج بد حجابی و گرانی مسکن برای تاخیر در ازدواج اشاره کرد، اعتقاد من بر این است که این موضوع دور از انتظار نیست به هر حال افرادی که پیشرفت آموزه های اصیل اسلام در انقلاب را دوست ندارند قصد دارند در این حوزه مانع ایجاد کنند و غیر مستقیم بی حجابی را ترویج دهند.

عامل بحران بازار چادر مشکی چیست؟

این عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: کمیسیون فرهنگی باید در بعد نظارت از طریق وزارتخانه های مربوطه یعنی وزارت صنعت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قوت به این موضوع ورود کرده و علل و عوامل این مشکل را بررسی کند، اگر تقصیری وجود دارد مقصر شناسایی شود و اگر تهدید خارجی وجود دارد با آن مقابله کند، من در اولین جلسه کمیسیون فرهنگی به عنوان یک عضو این موضوع را مطرح می کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین