کد خبر: ۶۱۴۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲

زن بی‌خانمانی که اپرا می‌خواند+عکس

یک سایت خبری نوشته است که یک شرکت موسیقی به خانم زامورکا قراردادی برای ضبط صدایش پیشنهاد داده است.
آفتاب‌‌نیوز :

وقتی یک مامور پلیس در لس‌آنجلس زن بی‌خانمانی را در حین خواندن اپرا در مترو دید، از او فیلمبرداری کرد. این مامور پلیس فکر نمی‌کرد ویدیوی این اجرا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شود و باعث شهرت این زن بی‌خانمان شود.

در این ویدیو، امیلی زامورکا ۵۲ ساله در حین خواندن آریای O mio babbino caro (پدر عزیز من) از جاکومو پوچینی، آهنگساز ایتالیایی دیده می‌شود.

زن بی‌خانمانی که اپرا می‌خواند+عکس

پلیس لس‌آنجلس این ویدیو را در توییتر خود منتشر کرد و این ویدیو بیش از یک میلیون بار دیده شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از این ویدیو استقبال زیادی کرده‌اند. یک کاربر از صدای این زن تعریف کرده و از مامور پلیسی هم که فیلمبرداری کرده تمجید کرده است.

یک کاربر دیگر گفته است این زن را پیشتر در خیابان‌های لس‌آنجلس در حال غذا دادن به پرندگان دیده بوده و هیچ وقت فکر نمی‌کرده که او چنین صدای زیبایی داشته است.

سخنگوی شورای شهر لس‌آنجلس گفته است این زن سه سال گذشته بی‌خانمان بوده است.

خانم زامورکا به روزنامه لس‌آنجلس تایمز گفته است وقتی ۲۴ ساله بوده از روسیه به آمریکا مهاجرت کرده است. او در روسیه نواختن ویولن و پیانو را یاد گرفته بود و با تماشای اجرای خوانندگان اپرا در تلویزیون یاد گرفته بود چطور مثل آنها اپرا بخواند.

ویولن او در آمریکا در زمانی که بی‌خانمان بود به سرقت رفت. برخی در شبکه‌های اجتماعی در حال جمع کردن پول برای اسکان خانم زامورکا و خرید ویولن برای او هستند.

یک سایت خبری نوشته است که یک شرکت موسیقی به خانم زامورکا قراردادی برای ضبط صدایش پیشنهاد داده است.

منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین