کد خبر: ۶۱۵۹۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶

نقش «سلمان فارسی» به این بازیگر رسید+عکس

علیرضا شجاع‌نوری به‌ عنوان بازیگر نقش سلمان در سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی «داوود میرباقری» انتخاب شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در بازدید رئیس این سازمان از کارگاه های پیش‌تولید سریال سلمان فارسی امروز (شنبه/ ۲۰) مهر از بازیگر نقش اول این سریال رونمایی شد. عبدالعلی علی عسگری در این بازدید سه‌ساعته اعلام کرد تصویربرداری سریال سلمان فارسی اواخر آذر در جزیره قشم آغاز می شود. مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری ساخته خواهد شد.

به گزارش سازمان صداوسیما، وی پیش از این درباره انتخاب بازیگران این سریال گفته بود: در طرح ملی سلمان فارسی به خوبی از ظرفیت استان‌ها استفاده شده و کار شناسایی حدود ۲۰ هزار بازیگر در ۲۹ استان کشور، پیش رفته است.

نقش «سلمان فارسی» به شجاع‌نوری رسید

رئیس سازمان صداوسیما بیان کرده بود: هدف ما این است که از هنرمندان و افراد بااستعدادی که به دلایلی مهجور مانده‌اند، حمایت کنیم تا کار شناسایی بازیگران برای ایفای ۱۵۰۰ نقش انجام شود.

داود میرباقری کارگردان نام‌آشنای ایرانی است که ساخت سریال های تاریخی امام علی (ع)، مختارنامه و معصومیت از دست رفته را در کارنامه کاری خود دارد، وی از مدت ها قبل مشغول نگارش فیلمنامه سلمان فارسی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
1
1
چرا این همه هزینه برای شخصیتی که برخی محققین عرب می گویند افسانه است وجود خارجی نداشته
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
1
0
عزیزم خوب برای اینکه وجود داشته است و پیامبر ص میفرماید سلمان از ماست. حالا برخی محققین عرب میگویند- خوب بگویند. شما به بقیه محققین عرب گوش کن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین