کد خبر: ۶۱۶۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

بحرین دایی را یاد ۲۵ سال پیش انداخت+عکس

علی دایی با انتشار تصویری به پارگی طحالش در بازی‌های آسیایی سال 1994 هیروشیما مقابل بحرین اشاره کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

علی دایی در جدیت و تلاش درون زمین همیشه زبانزد خاص وعام بوده و اگر همین حالا هم از اطرافیان او بپرسید، بر این نکته تاکید می کنند که او دوست ندارد در هیچ بازی ای بازنده باشد.

در دوران بازی‌اش اگرچه باتکنیک‌ترین بازیکن ایران نبود، اما فاکتور جدیت و تلاش، او را در رتبه بالاتری در تاریخ فوتبال ایران و آسیا قرار داد و حالا پس از سال‌ها که از خداحافظی او از دنیای فوتبال می‌گذرد، رونالدوی فراموش نشدنی در حال نزدیک شدن به رکورد 109 گل او در بازی های ملی است که به تمامی افتخارات فردی در دنیای فوتبال دست یافته است.

یکی از صحنه هایی که جنگندگی و خستگی ناپذیر بودن دایی را نشان می دهد، همین صحنه است. این صحنه همان لحظه معروف جنگندگی دایی در جام ملتها مقابل علی حسن دروازه بان بحرین است که با لگدی عجیب و غیرورزشی، دایی را بشدت مصدوم کرد، اما کاپیتان ارزنده تا پایان مسابقه با طحال پاره و خونریزی زمین را ترک نکرد.

حالا پس از سال ها علی دایی با انتشار تصویر لحظه ای که به پارگی طحالش همراه شد، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «بازی های آسیایی 1994 هیروشیما و یک بازی کاملا ناجوانمردانه از سوی دروازه بان بحرینی.»

بحرین دایی را یاد ۲۵ سال پیش انداخت+عکس

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین