کد خبر: ۶۱۶۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶

ماجرای لایحه تامین مسکن مدیران استانداری البرز چیست؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر ارائه لایحه با عنوان تامین ودیعه مسکن توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر کرج برای مسکن مدیران استانداری کذب محض است.
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر مقدم شامگاه سه‌شنبه با انتشار مطلبی با اشاره به خبر منتشرشده در برخی رسانه ها و فضای مجازی درباره تامین ریالی ودیعه مسکن مدیران توسط شهرداری کرج به درخواست استانداری البرز گفت: پس از استان شدن البرز، زیر ساخت‌ها هم باید متناسب با استان شدن توسعه می یافت اما به هر علت این اتفاق نیفتاد؛ اما شهرداری‌ها به عنوان زیرمجموعه استانداری‌ها می توانند نسبت به تامین زیرساخت ها و در راستای تسریعِ خدمات‌رسانی دستگاه‌ها به شهروندان، اقدام‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: موضوع درخواست تامین ودیعه، برای استقرار تعدادی از ادارات کل ستادی استانداری البرز و نه اسکان مدیران استانداری بوده است.

ماجرای لایحه تامین مسکن مدیران استانداری البرز چیست؟

این مسئول با ابراز تاسف از تشویش اذهان مردم استان البرز به وسیله متون نوشتاری و کلیپ‌های منتشر شده توسط برخی رسانه‌ها در فضای مجازی و کانال های تلگرامی اظهار داشت: از رسانه های معتبر و دارای مجوز انتظار می‌رود قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم اخبار و منابع آن کسب اطلاع و با هوشیاری و دقت لازم نسبت به انتشار اخبار اقدام کند و قبل از انتشار خبر در خصوص تبعات ناشی از آن دقت کافی را به عمل بیاورند.

وی ادامه داد: این بی توجهی علاوه بر اشاعه اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی موجب سلب اعتماد مردم به رسانه های محلی و داخلی می‌شود و زیبنده مسئولان رسانه‌های قانونی نیست.

مقدم اضافه کرد: از این رو در شرایط حساس کنونی و همچنین در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید همه در راستای ایجاد فضای امید و ایجاد زمینه آسایش و رفاه شهروندان استان گام برداریم و از هرگونه اقدامی که باعث ایجاد نفاق و نگرانی در شهروندان می‌شود جلوگیری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از مراجع مرتبط درخواست کرد همچون گذشته با افرادی که در فضاهای مجازی به‌صورت غیر قانونی اقدام به فعالیت رسانه‌ای می کنند برخورد نموده تا این افراد به فضای سالم رسانه ای استان بیش از این لطمه وارد نکنند تا رسانه‌های قانونی و فعالین این عرصه بتوانند در جهت انجام وظیفه و رسالت خود به فعالیت ادامه دهند.

مقدم تصریح کرد: افرادی که باعث مکدر شدن خاطر مردم و لطمه به اعتماد مردم شده اند باید ضمن عذرخواهی، در راستای تنویر افکار عمومی اقدام کنند.

برخی رسانه‌های البرز مدعی شده‌اند که لایحه تامین یک میلیارد ریال ودیعه مسکن برای ۲ نفر از مدیران استانداری البرز توسط شهرداری کرج به شورای اسلامی این شهر ارسال شده است.

البرز که به دلیل مهاجرپذیری و وجود اقوام مختلف «ایران کوچک» لقب گرفته است، سال ۱۳۸۹ با مساحت پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر و جمعیتی حدود سه میلیون نفر به عنوان سی و یکمین استان کشور شناخته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین