کد خبر: ۶۱۷۹۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

سرمربی ملوان بندرانزلی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از شکست خانگی در برابر تیم استقلال خوزستان، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی غروب چهارشنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش در برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: نیاز است که چنین اتفاقی بیفتد و فردی که توانایی جنگیدن دارد به میدان بیاید.

وی افزود: از تمام کسانی که در این مدت یار و یاور همیشگی بنده و تیم ملوان بودند تشکر می کنم ولی ترجیح می دهم از دنیای فوتبال کناره گیری کنم و دیگر باز نمی گردم.

سرمربی ملوان بندرانزلی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

احمدزاده با بیان اینکه موقعیت حساس پژمان نوری و مازیار زارع را درک می کنم تصریح کرد: احساسم این است که با این کار به مجموعه تیم پرافتخار ملوان کمک می کنم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود عشق و علاقه ام به ملوان باید بگویم در برخی موارد ضرورت دارد به خاطر دوست داشتن تیم ، آدم دست به چنین کارهایی هم بزند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان گفت: من به کسی بدهکار نیستم و فرصتی هم برای فکر کردن به این قضیه نمی خواهم و برای همیشه از دنیای فوتبال کناره گیری می کنم.

در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام ازادگان) و از هفته نهم این رقابت ها ، عصر چهارشنبه دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی بندرانزلی به‌ مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت این بازی با برتری ۲ بر یک تیم میهمان به پایان رسید تا ملوانان شکست خانگی دیگری را نیز تجربه کنند.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با این شکست خانگی با کسب ۲ امتیاز از ۹ بازی و تفاضل گل منفی ۱۲ در رده هفدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفت و تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ۹ امتیاز از همین تعداد بازی و تفاضل گل منفی یک ، رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین